Sayfalar

27 Haziran 2011 Pazartesi

Cilekli Mim

Severek takip ettigim Giz'li Teras blogun sahibesi Gizem ve Severim Deliyi blogunun sahibesi Dalya beni mimlemis.Mim icin tesekkur ederim. Bu haftasonu yeni dondum, o yuzden mime bu kadar gec cevap yazabiliyorum.
Şehir dışında bir yürüyüşte nefis çileklerle dolu bir tarlaya geldiniz. Mideniz guruldamaya başladı ve etrafta kimsecikler yok. Siz ve bedeva öğle yemeği arasında sadece bir çit var. Çitin yüksekliği ne kadar?

Beyaz kucuk citler! Atlayabilecegim turden ama kapisi var, bir cirpida aciliyor oyle atlayip ziplayip akrobasi hareketlerine gerek duymadan iceri giriyorum
  
Bahçeye girdiniz ve çilekleri yemeye başladınız. Kaç tane çilek yediniz? 

Pudra sekeri olmadan cilek yeme kabiliyetini yitiren biri oldugumdan olsa olsa 5-6 tane yemisimdir. 

Birden çileklerini çalmakta olduğunuz çiftçi ortaya çıktı ve size bağırmaya başladı. Kendinizi savunmak için neler derdiniz?
 
Kusura bakmayin, cilekleri oyle gorunce, canim cekti, dayanamadim, yedim. Borcum ne kadar?

Tüm olan biteni bir kenara bırakıp söyleyin, çileklerin tadı nasıldı? 
Izinsiz bir sey yaptigim icin o heyecanla cileklerin tadini alamadim.

Ve çilek çalma maceranız sona erdikten sonra kendinizi nasıl hissettiniz?

Acikcasi amcayla orta yolu bulup derdimi anlatinca gayet iyi hissettim, eve goturmek icin aldigim bir sepet cilegin parasini odedigim icin,aldigim cilekleri pudra sekerime banip banip yemegi dusunuyorum:) 
fotokaynak 

Not: Bu sorulara verilen cevaplarin bir anlami varmis. Ben de Gul/Inn sayesinde ogrendim. Siz de ogrenmek isterseniz, Gul/Inn'in bloguna sizi isinlarim:) 
Yine de kendi cevaplarim ile aciklamalari karsilastirdigimda yok, oyle degil dedim. Yine de cevapladigimiz sorularinin bir mantiginin oldugunu ogrenmek guzel. 
 

2 yorum:

  1. ama bu mim'in kokolojik açıklaması olması lazım..sadece cevapları yazınca biraz havadamı kalıyor ne? ben yazmıştım blogda bi göz atın isterseniz :)

    YanıtlaSil
  2. Gul/Inn gercekten cok tesekkurler, simdi taslar yerine oturdu, ben de bu mimin sorularini kim hazirladiysa kesin arka planinda bir anlami olmali diyordum, blogunda okuyunca aydinlandim. Oteki turlu biraz manasiz kalabiliyordu. Ben de diger bloggerlarin cevaplarini okuyup kisileri kendimce analiz etmeye calisiyordum:) Megersem her seyin bir aciklamasi varmis.

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.