Sayfalar

22 Kasım 2011 Salı

Angelina Jolie Nasil Olunur?

Makyaj yapma uzerine videolari izliyordum, bu videoya denk geldim.Ve izledigimde inanamadim. Bu kara kiz nasil Angelina Jolie olmayi basardi? Kesinlikle makyaj konusunda cok basarili. Ve diyorum ki bu kizlarin yaptigina makyaj deniyorsa, benimkine ne deniyor? Bu konuda zaten kabiliyetsizim, makyaj konusunda yetenekli kisileri gorunce resmen bunalima gidiyorum. Yakin zamanda MAC magazasina gidip, kasima, gozume nasil makyaj yapilir diye ogrenmeye calisacagim:)

Ve iste donusum basliyor:)

Angelina Jolie...


Adriana Lima:

13 yorum:

  1. şok edici :-o

    bu makyaj olmuyor ama artık, plastik maske gibi birşey oluyor :) en çok burnunu farla şekillendirmesine hayret ettim diyebilirim..

    YanıtlaSil
  2. ay inanılır gibi değil ya.ben daha kalem çekemiyorum.kız burnunu filan boyadı bişiler yaptı dört dakikada hemde.yakından kötü gözüküodur ama bence:)kalın bir boya tabakası:)

    YanıtlaSil
  3. wauw canım bu günlük makyaj olayından baya uzak ancak dizi setlerinde yapılır :) düşünsene her gün yeni birisin hahahah. kötü yaa :)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. WAOW YUH AMAN TANRIM
    adriana çok çok benzemiş inanamadım :)

    YanıtlaSil
  5. Burun makyajı duymuştum ama bunlar gerçekten çok başarılı! :) heheh ben de istiyoruuum :p



    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  6. Bazı insanlar fazlasıyla yetenekli olabiliyor.Bir de ben gibi beceriksizler var :)

    YanıtlaSil
  7. gerçekten yuh dedim izlerken.Bukadar basarılısını görmemiştim.Ugrasmakda ayrı zahmet tabi:)

    YanıtlaSil
  8. Buket: Vay ki ne vay valla:)

    Wear: Kesinlikle plastik maske. Ama kizdaki donusumu gordukce nasil oldu diyorum o kizdan bu kiz:) Resmen burun yapti kendine:)

    Galilei:Aynen oyle! Ben de kalem cekiyorum bir gozum buyuk digeri cekik oluyor, oyle beceriksizim bu konuda:) Yakindan oyledir herhalde ama uzaktan baya iyi

    Trendydolap: Tabi gunluk degil kesinlikle. Benim icin gunluk kalem ve mascaradan ibaret. Bu kizin ise sanki kozmetik dukkanindan ibaret:)Her gun yeni biri cok dogru. Kiz da bu yetenek olduktan sonra:)

    Sssdesignbutik: Ben ikisini de benzettim. Kizin yetenegine hayran kaldim

    BeTwinUs: Canim ben de duymustum ama makyaj diye, bu resmen burnu bastan yapti:) Incecik hokka burunlu bir kiz oldu.

    Kirazlisakiz: Ben de yeteneksizler grubundayim:)

    ButikMerve: Ben de boylesini gormemistim. Makyaj yapmayi ogrenmem lazim:)

    YanıtlaSil
  9. tamam bütün kızlar makyaj yapsın ve lima olsun.
    :)

    YanıtlaSil
  10. inanılmaz!!! :) Herşeyi geçtim, ne kadar güzel uyguluyor malzemeleri. Eyeliner sürüşüne çok imrendim.

    http://pirpir.tumblr.com

    YanıtlaSil
  11. sevgili lulu,
    inanılmaz!
    çok özendim, ben de makyaj yapmayı öğrenmek, böyle kolaycacık güzelleşmek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  12. Deep: Valla her kız boyle yapamasa da her kızın bır Lıma olma potansıyelı oldugunu ogrenmıs olduk bu vıdeo sayesınde:)

    Pırpır: Bence de kız cok basarılı. Kendıne resmen burun yaptı:)

    Ezgı: Ben de ıstıyorum Ezgı'cım ama bıraz yeteneksızım.Bır kalem bır mascara ıle kendımı makyaj yapabılıyor zannedıyorum:)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.