Sayfalar

20 Kasım 2011 Pazar

Ankara Tunali Balikcisi

Gecenlerde bayram ziyareti sebebi ile Ankara'daydik. Ankara'ya gelince zamanimiz cok kisitli oluyor. Aile ziyareti, arkadaslar, yapilmasi gereken isler vs. Bu sefer kendimize biraz zaman ayirdik ve cadde uzerinde  acilan Tunali Balikcisi'na gittik.

Tok karna gittigimiz icin, mezeleri az soyledik. Boyle yerlerde esasinda meze ile doyuyorum. Baliga pek yerim kalmiyor. Ankara'da boyle balikci restoranlarin acilmasi beni mutlu ediyor. Universitede okudugum donemlerde bu kadar cok balikci yoktu.Bu sefer gittigimizde Tunali Balikcisi'na ugradik. Mezeleri fena degildi. Parmaklarimi yedim diyemem ama genel olarak ortam ile birlikte guzeldi. Ankara'ya bir dahaki gidisimde arkadaslarimin bolca ovdugu Ege Restaurant'a gidecegim. Mezeleri enfesmis:) Ankara'da daha cok kesfetmem gereken yer var:)


8 yorum:

  1. dekoru çok hoş benim en çok hoşuma giden tarafı bu =)

    YanıtlaSil
  2. Lulu'cum ne kadar da guzel yapmissiniz! Biz boyle bir sey yapamayali ne cok oldu, pek hayiflandim:/
    Ege Restaurant'la mi baslasak acaba:P Neredeymis o?;)
    Ya ayrica daha biraz once aksam yemegimi hupletmis olsam da, su guveci gorunce, of of nasil canim cekti!

    YanıtlaSil
  3. Alice: Renkli sandalyeleri, masa ortulerindeki denizci temalari ile gercekten hostu.Cam kenarinda bir masada oturuyor olmak da gayet keyifliydi.

    Sevgicim: Yorumunu gorunce cok sevindim uzun suredir seni gormeyince:) Biz de esasinda boyle keyfi cok az yapabiliyoruz. Ege Restaurant Tunali'da Ramada Otel vardi, onun karsisinda eski Marilyn Monroe barinin yaninda diye biliyorum. Cogu kisi mezelerini cok begenmis. Ben de merak ediyorum. Suan ben de aciktim, gordukce canim cekiyor:)

    YanıtlaSil
  4. Ankaraya birdaha geldiğinde Trilye'de balık ye:)

    YanıtlaSil
  5. Zeynep'cim Trilye'de yillardir listemde olmasina ragmen gidemedigim bir yer. Ankara'nin ilk ucunu saysam Trilye kesin o listede olur diye duyuyorum insanlardan. Haliyle merak ediyorum. Umarim en kisa surede gidebilirim:)

    YanıtlaSil
  6. Ankaraya yeni tasindigim icin iyi bir balikci ariyordum. harika oldu bu yazi;0

    YanıtlaSil
  7. Daha nişanlıydık, nişanlımın annesi İstanbul'a geldiğinde onu nereye götürsek acaba derken araştırıp bulduğumuz bir yerdi (kendisi asortık yerleri tercih eder de :)), doğru tercihmiş, hepimiz cok begenmiştik. Ama senin de dediğin gibi yazın gitmek gerekiyor, hatta yaz günü gün batımı bahçesinde mojitonu yudumlayacaksın mmmm nefis :))

    YanıtlaSil
  8. Goncha Goncha: Aaa iyi bir zamanlama olmus. Dedigim gibi ortalama lezzette ama konumu itibariyle keyifli bir yer. Mezeler icin Ege Restoran'i oneriyorlar. Istersen onu da dene:)

    Sehrin Dansi: Tugce'cim galiba diger Cihangir kesfimle ilgili posta yorum yazacaktin, karismis galiba:) White Mill kesinlikle dogru tercih. Yaz gunu ben de ugramak istiyorum. Mojitosu cok guzelmis diye ben de sonradan duydum:) Biz kis gunu kahve ve cay gibi sicak iceceklerden yana kullandik tercihlerimizi:)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.