Sayfalar

5 Şubat 2013 Salı

Benden Haberler

Kim farkinda kim degil bilmiyorum ama durum bilgilendirmesi yapmak istedim, yine yazmama donemindeyim daha dogrusu yazamama...Nedense icimden pek gelmiyor, su aralar uyku hallerindeyim,
uykumu hic alamiyorum, onceden anneme derdim tavuk gibi erkenden yatiyorsun diye artik annemi de gectim. Aksamlari erken saatte uyuyorum, hatta Cuma gunu saat 21:30'da yatinca, kendime hay masallah dedim. Hem kendime kıziyorum bu kadar erken yattigim icin, hem de kendime hak veriyorum. Ise gitmek icin her sabah 06:00'da kalkiyorum, evet Ankara sartlari icin fazla erken farkindayim, Allahtan isimi seviyorum da bu erken kalkma olayi pek koymuyor, sadece kolktukta, serviste uyuya kalma seklinde bana geri donuyor:)

Bu sene kendimce iyi basladim, kendime yatirim yapiyorum, bildiginiz gibi Fransizca kursuna yazildim, hatta ilk kuru bu haftasonu bitecek, daha cok kur olsa da, hatta Fransizca konusmalari beceremesem de basladim ya onemli olan o diyorum ve kendi kendime gulumsuyorum. Ve Fransizca'nin yaninda kendim icin milat sayilabilecek bir sey daha yaptim bu sene. Spora yazildim, yani simdi beni birebir tanisaniz, bu cumleyi okudugunuzda benim icin cag atlamis diyebilirsiniz. Cunku spora karsi o kadar onyargili bir insanim ki...Hayatimda bu yasima kadar hic spor yapmadim, spor ile alakali olabilecek her turlu durumdan bilerek kacindim. Hani derler ya spor yapinca vucudun bir mutluluk hormonu salgiliyor, ondan sonra zaten birakamiyorsun diye, iste ben o duyuguyu hic tatmadim. Ve bu sene nedense basima tas dusmus gibi gittim kayit oldum. Simdi spordan geldim, hayatimda boyle aci cekmedim, hoca kollari bacaklari oyle bir calistirdi ki acidan bir daha kolumu bacagimi kullanamayacagim sandim o derece yani:) Simdi her yanim acisa da agrisa da kendim icin bir seyler yaptigim icin mutluyum. Durum bu:)

18 yorum:

  1. hay allah ben de hiç spor yapamıyorum ama senin gşibi kursa yazılsam iyi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miacim benim sanki kafama bir anda saksi dustu,spora yazilmak iyi olabiliyor, sonucta en kotu para verdim bari gideyim diye dusunmek bile insani gitmeye tesvik ediyor

      Sil
  2. Oooo valla 2013 sana yaramıs :)) Ben Hacettepede Fransız Dili ve Edeb okuyorum..Senin de fransızca öğrenior olmana sevindim :) Spor olayına tam gaz devam et! Seni blogda mimledim,sorular var,gel bak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de oyle dusunuyorum bana yaradi:)Sen benim icin suanda asmis ermis kisisin, fransiz dili ve edebiyati,masallah diyim, ben simdi adim ne yasim kac cumlelerindeyim. Mim icin de tesekkurler, ugrayacagim.

      Sil
  3. 26 senedir düzenli spor yapan biri olarak başlangıçtaki acılarınızı anlıyorum. ama sürdürdüğünüz takdirde zaman içerisinde vücudunuz sporu bir gen gibi hafızasına kaydeder. Spora ara verdiğiniz takdirde bunun gerekli olduğunu size aktarır. Şimdi belki anlatamıyorum ama yaşamanız dileğiyle sporlu günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 26 sene dile kolay, sizin gibi insanlara imreniyorum, ben daha yeni basladim, devam edermiyim ne kadar yaparim bilmiyorum, sigarayi birakmak gibi bir sey, insan en basta acaba biraktim mi baslarmiyim diye düsunur ya benimki de o hesap. Ben de basladim benim icin buyuk adimi attim, insallah devamini da getiririm.

      Sil
  4. Eee süper haber bu gerçekten.Canım kendini çok zorlamadan hafiften yap. Kilolu olmamana rağmen sağlık için güzel bir başlangıç yapmışsın.Malesef ben bırakalı 2 yıl oldu kuzu azcık büyüsün birlikte gidicem inş :) nede olsa sağlık herşeyin başı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim beni bilirsin zaten istesem de hurraaa diye yapamam sporu yavas yavas anca:)cinar buyuyunce birlikte yaparsiniz:)

      Sil
  5. Önemli olan başlayacak enerjiyi bulmak, gerisi gelir zaten!
    Ben de bugün spor salonlarını sevme yöntemleri üzerine bir yazı yazmayı planlıyordum :) Tembel totomu kaldırayım da yazmaya başlayayım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba oyle, spor salonlarini sevme konusu bence cok iyi bir konu, tam ustune denk gelmis, sen yaz ben seve seve okurum:)

      Sil
  6. Bir kursa gitmek bile insanın düyası değiytiriyor. Benec güzel şeyler yaşıyorsunuzdur şimdiden ileriye yönelimqk. Uyku hali iklimden olabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet soyle ki kendim icin bir sey yapiyorum diye dusunmek bile insani mutlu ediyor, cumartesi pazar uyumak yerine (-ki cok yorgun halde olmama ragmen her daim) sabahin erken saatlerinde kalkip bir amac icin kursa gitmek cok guzel

      Sil
  7. sevgili Lulu,
    ben farkındayım yazamadığının; neyse ki tivitır var ;)
    fransızca kursuna başladığını bilmiyordum! çok sevindim senin için. ne diyim, "darısı başıma" :)
    spor konusu ayrıldığımız bir konuymuş.. ben aralıklarla da olsa, hayatımda hep sporu bi şekilde bulundurmaya gayret ettim, çünkü çok severim! ben de 1 aydır salona yazıldım; ama sadece pilates derslerine katılıyorum diyebilirim, ben de aletli sporu bir türlü sevemedim..
    velhasıl, senin için ne güzel bir adım olmuş, deva etmen dileğiyle;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ezgicim su twittera uye oldum olali, burayi resmen bosladim, iki dakikada durum servisi yapiyoruz resmen. elestirdigim bir seydi, twitter yuzunden blogu boslama olayi ama bizzat yapiyorum. senin adina ne kadar sevindim hayatinin hep bir doneminde spor olmus, ne guzel. pilates bence de baya guzel, insallah devam ederim

      Sil
  8. Uyku iyidir Lulu, genç kalırsın. Bedenin ihtiyacına karşı koymak doğru değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bedenimdeki de ne ihtiyacmis diyesim geliyor:) Yillardir hep uykuluyum:)

      Sil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.