Sayfalar

4 Haziran 2012 Pazartesi

Profesor

Kokorec ve midye dolma yillarca yemedim, nasil yemeye basladim hatirlamiyorum. Simdi yine her yerde sevmiyorum fakaaaaaaat Ankara'da "Profesor" u liste basi yapabilirim. Hatta Profesor benim icin, Ankara'da kokorec icin iki unlu yer olan Kitir ve Ataturk Orman Ciftligi'nden once gelir diyebilirim. Tabi bir de "Ankara'da kokorec Itfaiye Meydani'nda yenir" diyorlar henuz gidip kesfetme firsati bulamadim.Ilk firsatta gidilecekler listemde yer aliyor.

Profesor'un menusu oldukca zengin benim gibi gozu donmuslere binbir cesit farkli kombinasyonda hazirlanmis tabaklar var. Iyyy kokorec mi hayatta yemem diyenler olabilir, hatta sizin caniniz cok ister ama arkadasiniz agzina sokmaz... Olur mu olur...:) Oyle durumlarda da Profesor'un menusu bence hayat kurtarici... Kofte gibi genellikle herkese hitap edebilecek seyler de var.

Tunali civarinda acliktan gozum donmusken ne yesem yesem dedigim bir anda imdadima yetisti. Ertesi hafta isten gec ciksam da sadece aklimda kalacagina diyerek once Profesor'e sonra eve dusuncesiyle solugu aldigim yerdir. Dürüm halindeki kokoreci bence denenmeli.Bak gece gece yine canim cekti:(

17 yorum:

  1. Bu süper oldu! Ankaraya gideceğim ve mekan önerilerine ihtiyacım vardı. Tabaktakilerde gözüm kaldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isine yaradigina sevindim, bir de Ankara'ya geldiginde doner yemeden gitmemeni oneririm:)

      Sil
  2. Ah!Ben bunu geçen ay Ankara'ya gitmeden önce öğrenecektim:)

    YanıtlaSil
  3. Lulu'cum yine yaptin yapacagini!;) Turk yemeklerine hasret kalmis bunyelerimiz, agzimizin suyu aka aka ekran karsisinda dondu kaldi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim valla sen de haklisin, sen gel buralara donercisinden, kokoreccisine her yere gotururum seni:)

      Sil
  4. bir Ankaralı midyesever olarak Profesörün midyelerini tek geçerim :)
    kokoreçini denemedim ama tabii ki kokoreç deyince de akla ilk Atatürk Orman Çiftliği gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle midyeleri cok basarili. Ben de aklim kalmasin diye hem kokorec hem de midye yiyorum:) AOC bence de guzel ama benim ilk siramda Profesor var:)

      Sil
  5. nasıl özledim ankarayı. profesörü. kıtırı. insanın canı sabah sabah kokoreç ister mi ? istermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara icindeyken cok anlasilmayan ama gidince ozlenen bir sehir bence. Profesor ve Kitir Ankara denince ilk akla gelen yerler. Kitir'in yeri baska tabi, orada oturup bir bira icmek bile insani gunluk telaslardan uzaklastirmaya fazlasiyla yetiyor

      Sil
  6. :) ankarada artık gidecek bir yer yok demicem sanırım gittiğim zaman.
    bende beklerim bloguma http://madambfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok deme:) Daha kesfedilecek cok yerler var. Kesfettikce yazarim:)

      Sil
  7. Geçen ay Ankara'yı keşfetmek üzere arkadaşımla yola çıktık...Ama bu mekanı görmedik:( Şu anda hayıflanıyoruz...Bir daha ki sefere uğramayı hayal ediyoruz::))

    YanıtlaSil
  8. Ankara'ya yolunuz duserse, blogda onerdigim yerlere ugrayabilirsiniz. Ankara'nin en guzel avantaji gideceginiz yerler birbirine o kadar yakin ki bir cogunu kisa surede kesfedebiliyorsunuz:)

    YanıtlaSil
  9. İsmi ne kadar sempatik


    madambfashion.blogspot.com
    bende beklerim bloguma

    YanıtlaSil
  10. Profesor gercekten guzeldir ama ben kokorec deyince yine de AOÇ diyorum:) Bilmiyorum havasından mıdır suyundan mıdır ama kokoreç AOÇ ta yenmeli :)) Ama her zaman kokoreç için AOÇ a gitmek mümkün olmuyor,o yüzden arada bende kaçamak yapıyorum :))

    YanıtlaSil
  11. Kokoreç seven birisi olarak şu anda Ankara yollarına düşmek üzereyim sanırım bu post son nokta oldu, tutma beni Lulu'cum geliyoruuum :)))

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.