Sayfalar

23 Nisan 2013 Salı

Şurdan Burdan Dandiridan....

Hava güzel sanki bugün cumartesi...Güzel bir müzik eşlik ediyor bana...Hafta sonu kurs vs ve hafta içi de yoğun bir işim olduğu için böyle hafta içi bir gün çok iyi geliyor. Bu aralar ne mi yaptım? İş için İstanbul'a gittim, çok kısa da olsa bir Taksim'e uğradım, çok özlemişim güzel şehri...Keşke zamanım olsaydı biraz tadını çıkartsaydım...

Şimdi kapı pencere açık eve temiz hava girsin diye...Kuş sesleri güzel bir huzur veriyor...Birazdan keyifle içeceğim demleme çayımı da koyacağım...Oh mis:) Yalnız itiraf etmeliyim şimdiden ne kadar keyif alsam da yazlıkçıların doluşmadığı güneyde bir sahil kasabasında olup, akşam güneşi yüzünden uykulu uykulu kitap okumayı isterdim. İsteğim yukarıdaki resimken; gerçekliğim alttaki resim...

Oyyy oyy oyy!Tatilim geldi...


 
 

2 yorum:

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.