Sayfalar

16 Temmuz 2012 Pazartesi

Muhsin Bey

Tadi damagimda kaldi, yillardir Turk sinemasinin en iyi filmleri arasinda gosterilen Muhsin Bey'i bu zamana kadar izlememis olmaktan bir nevi uzuntu duyardim. Bugune kadar neden izlemedim bilmiyorum, bu aksam birden bire aklima geldi ve izledim. Nasil anlatsam aciklarim bilemiyorum ama diyecegim bir sey var ki gercekten tadi damagimda kaldi.

Bazi sahnelerde gerçekten uzuldum, bazi sahnelerde guldum. Sener Sen ve Ugur Yucel...Muhtesem oyunculuk, ne desem bos, zaman ayirin bu guzel filmi kesinlikle izleyin.

fotokaynak

10 yorum:

  1. şener şen ile uğur yücel ayrı ayrı mükemmel oyuncular elbette ama birlikte yer aldıkları projelerde bambaşka bir tat var. keşke yeniden birlikte çalışsalar...

    YanıtlaSil
  2. benimde sevdiğim filmlerden biri. doğan apartmanının eski halini görmekte ayrı bir güzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk defa izledim ve cok sevdim, en sevdigim filmler arasinda yer aldi artik.

      Sil
  3. sevgili Lulu,
    ben de çok sevmiştim izlediğimde.
    ama, sanırım, bir kez daha izlemeliyim.
    teşekkürler hatırlattığın için;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet araya biraz zaman girince kesinlikle tekrar izlenmeli

      Sil
  4. ne kadar güzel bir paylaşım olmuş.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ben izlemeyenlerdenim maalesef...Oyle hisli anlatmissin ki, izlerim ben bunu Lulu'cum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Izle izle Sevgicim, hatta ustune bir de Asiye Nasil Kurtulur izle, ben simdi Turk filmlerine takildim, baya keyif alarak izliyorum

      Sil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.