Sayfalar

18 Temmuz 2012 Çarşamba

Sevgilime

Bu yazi esasinda kisiye ozeldir, yani sevgilime, biricik esime...Sabahlari uyandiginda gorsun diye basucuna biraktigim notlar disinda buraya da yazmak istedim, seneler sonra da buraya bakayim, bu hissettiklerim, dusuncelerim burada da kalsin istedim.

Bugun evliligimizin ikinci yil donumu. Evlilik oncesini de goz onunde bulunduracak olursak toplam yedi yildir beraberiz. Evli olmanin guzel yani en fazla bir oda uzaginda olmak sevdiginin, sadece seslendiginde duyacak kadar uzak...Sabahlari gozunu acar acmaz gormek, kokusunu duyarak uyumak...

Biricik sevgilim, iyi ki hayatimdasin ve bir omur boyle mutlu bir sekilde hep beraber olalim.

Seni cok ama cok seviyorum...

24 yorum:

  1. Tebrikler, daha nice mutlu yillara :o)

    YanıtlaSil
  2. canım benim hep böyle mutlu, aşkla kalın inşallah..

    YanıtlaSil
  3. nice mutlu yıllara.. hep böyle aşkla sevgiyle kalın inşallaahh..

    YanıtlaSil
  4. ne güzeeeeeel.
    :)
    şanslıymış eşin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim, evet hem o hem ben sansliyiz bu durumda:)

      Sil
  5. ne guzel basucuna notlar umarım bır omur boyu bu notlarınız devam eder nıce yıllara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cok seviyorum o uyurken notlar birakmayi:)

      Sil
  6. MERHABA BİZE DE BEKLERİZ.

    http://kitaplarkonusuyoor.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. sevgili Lulu,
    güzel bir sevgi ve bağlılık ilişkisine sahip olmak, bir insanı en çok mutlu edebilecek şey bence.
    kendinizden, birliğinizden hiç kaybetmemenizi dilerim.
    kendimi ve diğerlerini de dahil edeyim bahane ile:
    allah herkese sevdiği ile yaşamayı ve yaşlanmayı nasip etsin, amin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgicim bence de insani en mutlu edebilecek sey!
      Amin aminnnnn:)

      Sil
  8. aayy canım lulum..

    hep böyle mutlu olun.
    nice güzel yıllara!

    daha çok sevgiyle.

    YanıtlaSil
  9. kocaman tebrik ediyor ve sonsuz mutluluklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. darısı başıma inşallah katıksız sevmek gibi gerçek olasıca bir dileğim var =) size maşşalah diyim de benim de olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah o dilegin gercek olur canim, insallah senin de olsun:)

      Sil
  11. Insanin yarisini bulmasi, kendini tamamlamasi gibisi var mi?
    Duygu yuklu nice yillariniz olsun canim benim<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla yok:) Ne guzel bir sey degil mi sevdigin ve sevildigin bir iliskinin olmasi:)

      Insallah canim cok tesekkur ederim

      Sil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.