Sayfalar

12 Temmuz 2012 Perşembe

Hamamönü

Gecen haftasonu Ankara'da nerede kahvalti yapsak diye arastirmalara başladim. Eşim kahvalti yapmayi sevmez, ben ise üç öğün kahvalti yapabilirim. O kadar severim yani.

Arastirmalarimi  uzun zamandir gitmek istedigim Hamamönü bolgesine yogunlastirdim. Liva Osmanli Mutfagi'nin acilmis oldugunu gorunce, karari aninda verdik ve soluğu aninda Hamamönü'nde aldik.

Ve buraya iyi ki gelmisizi ilk dakikada dememe sebep olan eski model arabalarla karsilastik. Ben  yolda bile eski bir Amerikan modeli araba gorsem, o araba uzaklasana kadar arkasindan bakarim. Bu arabalara bayilirim. Hepsinin ayri ruhu olduguna inanirim. Bir de o arabalar nasil genis nasil genis! Sanki 2 oda bir salon ev mubarek:) Arabalarin bazilari cok bakimliydi, hayran olmamak elde degil. Bazi arabalarda yillar oncesine ait olmasina ragmen dort pencere otomatikti. Bu duruma baya sasirdim tabi:)

Simdi fotograflar konuşsun, ne anlatsam boş, muhtesem bir sey bu arabalardan birine sahip olmak. Gun muhtesem giderken, daha da guzel hale getirecek bir olay oldu.  Esimle bu arabalarin kayitli oldugu dernegin yetkilisi Mesut Bey ile tanistik. Normalde bu arabalara dokunmadan fotograf cektirmenize izin verilirken, Mesut Bey'in arabaya binmek ister misin sorusu karsisinda hemen kendimi arabanin icinde buldum:) Bundan guzel surpriz mi olur :) Arabanin ıcindeki kucuk kafa benim:)
 Daha bir suru fotograf var ama acayip uykum da var. Konuya kahvalti ile baslamistik degil mi:) Konunun ozunu de kacirmayayim, Liva Osmanli Mutfagi muhtesem, kesinlikle tekrar tekrar gidilesi bir yer. Bir kac fotograf da yemeklerden olsun, hadi iyi geceler:)



Not: Çok memnun kaldığım için misafirlerimi götürdüm, ilk gittiğim zamanki lezzetlerden eser yoktu. 2. deneyimim kötü olunca, 3. kez gitmedim.

14 yorum:

  1. televizyonda görmüştüm ilk bu sergiyi. gerçekten çok güzeller.hiç bir zaman güzelliklerini kaybetmiycekler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sefiden haberim yoktu, gidince bu arabalari gormek surpriz oldu:)

      Sil
  2. Yemekler güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadi damagimda kaldi diyebilirim cok guzeldi

      Sil
  3. merhaba, internette bazı sitelerde bu klasik otomobiller sergisinin 1 temmuz a kadar süreceği yazıyor... acaba süreyi uzattılar mı, ne zamana kadar bilginiz var mı?:)

    YanıtlaSil
  4. arabalarrrr <3 hayallerimden biri de bu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acikcasi benim de hayalim, cok param olsun, bunlardan bir tane de benim olsun

      Sil
  5. alla alla sergi ha. çok iyimiş. ben eski corvette ve mustang hastasıyım. sen de fotosunu çekmişsin hem de 1970'lerden bi model heyooo.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bu sergi beni benden aldi, eski corvetleri ben de cok severim

      Sil
  6. livanın internet sitesinde bu şubeyle ilgili bir bilgi yok, arkadaşlar da geçenlerde gttiklerini mekanın adının artık liva olmadıgını söylediler ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gitmeden ben de arastirmistim, Liva'nin sayfasinda yok ama Hamamonu'ndeki subede semsiyede, menude Liva yaziyordu, tabi gidince bir daha sormadim, burasi Liva mi diye:)

      Sil
  7. Hamamonu! Bulundugu yer itibariyle Ankara'nin en farkli yeri degil mi? Ben her Ankara ziyaretimde gider oldum. Boylesi guzel bir sergiye denk gelemesem de oranin havasini hep cok sevdim. Ramazan'da da git Lulu'cum, o halini de goster bize olmaz mi;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle oyle. Ben de ilk defa gittim ve cok sevdim. Ramazan'da eminim cok guzel olur ama o kadar gec saatlere kadar calisiyorum ki iftar saatine pek denk gelemiyorum:(

      Sil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.