Sayfalar

5 Temmuz 2012 Perşembe

Gelidonya Feneri

Kendimi sanki Ankara'da yeme icme mekanlarini tanitmaya adamis gibi hissediyorum bazen, bir kitap postu yazacaktim fakat yine yeme icme uzerine bir yaziya dondum, herhalde ben bu saatlerde acikiyorum ve kendimi bilgisayarda yazilmayi ve paylasilmayi bekleyen restoran/yemek fotograflara bakarken buluyorum:)

Size yine bir yer tanitacagim. Gelidonya Feneri....
Gelidonya Feneri evimize cok yakin bir yerde, her gecisimde bahcesinde isiklandirilmis sirin agaciyla, etrafindaki teneke saksilariyla dikkatimi ceken bir yerdi. Kesfetmemizin uzerinden bir kac kez daha gittik, fakat ben ancak yazabiliyorum.

Ege& Akdeniz mutfagini sunuyorlar, Girit usulu peynirleri hakikatten guzel, diger mezeler de oyle, porsiyonlari doyurucu ve lezzetli. Ben genellikle meze insaniyim, raki keyfi yaptigimda tercihim mezeden yana olur ama burada esimin israrlari sonucu aldigımiz kılıç baligi da mezeler gibi gercekten cok basariliydi. Fiyatlara gelince ucuz degil, Ankara'daki diger balik restoranlari gibi.

Yemekleri ve huzurlu ortami ile gidilmesi gereken yerlerden. Cok fotograf cekemedim, o yuzden yazi ile yetinin lutfen:)

Asagidaki fotograflar kendi sitelerinden

11 yorum:

  1. olsun sen böyle tanıt belki gelirsek oralara gideriz :)

    YanıtlaSil
  2. Sen gel miacim ben seni cok guzel gezdiririm:)

    YanıtlaSil
  3. Bende geçen gün yürüyüşte önünden geçerken içeri şöyle bir girip bakmıştım,yerdeki mozaik çok hoşuma gitti. :) Bu öneriden sonra yemeklerin tadına bakmak farz oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de agaclarindaki isiklar sayesinde kesfettigim bir yer, en guzel yani da evimize yakin olmasi, bazi Cuma aksamlari cok dolu oluyor, rezervasyon gerekiyor. Havalar sogumadan bahcesinde son keyifleri yapmak icin gitmek lazim:)

      Sil
  4. Onun karşı hizasında biraz ilerde Fige var, onun bahçeside baya şirinmiş. Onu da o gün keşfettim. Birde postanenin sokağında NRY var, onun arka bahçesi varmış onu da yeni keşfettim :)) Ama benim favorim Çilli Zeynel.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fıge ye yıllardır gitmedim ama aklda kalan hali guzeldi.benim favorim de cilli zeynel ve favori tatlım lezzet sefaı. O tat benı benden alıyor, işten eve gelirken arada tlımı yıyıp öyle gıdiyorum

      Sil
  5. Lezzet sefası ah ahhhh.. Süt pembeyi de denemelisin. Sanırım çok yakın oturuyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alla alla süt pembeyi menüde hiç hatırlamıyorum.ilk gittiğimde denemeliyim. Galiba baya yakınız. Ben crossroads un oldugu sokaktayım, haliyle civarda böyle yerlerin olması iyi oluyor

      Sil
    2. Bir iki sokak var aramızda :)

      Sil
    3. Çok yakınışız:)

      Sil
  6. fusun dun sut pembe deyince bugun hemen denemrye gittim.cok brgendim.yakinda postunu yszarim

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.