Sayfalar

14 Mayıs 2013 Salı

Bayram Usta-Yaprak Kebap

Namını çok farklı kişilerden duydum, yeri bana biraz ters olduğu için bir türlü deneme imkanı bulamamıştım, geçenlerde eşim baklava krizine girince Konya yolunda yer alan Hacıbaba'nın yolunu tuttuk ve benim de karnım aç olunca hazır bu fırsat diyerek Bayram Usta'ya gittik. Konya yolunda Petrol Ofisi'nin içinde salaş bir kebapçı.

Gider gitmez masaya en başta ikramlar geliyor, kebapçılarda ikram mantığını seviyorum, insanı kebaba hazırlıyorlar resmen:) Özellikle de acılı ezme severim, bize verilen ikramlarda yoktu. Bize yoğurtlu semiz otu, yoğurtlu közlenmiş patlıcan ve turşu geldi. Turşu bana biraz gereksiz geldi. Patlıcan güzeldi. Gitmeden önce okuduğum yorumlarda da herkese farklı ikram gelebiliyormuş, standart yokmuş diye okumuştum, öyleymiş gerçekten...

 
Nar ekşili salata ise güzeldi. Bolca suyuna bandırdık.
 
 
Biz bir adana kebap ve bir de yaprak kebap istedik. Özellikle yaprak kebap güzel marine edilmişti, lezzeti iyiydi. Beğendik. Yanlış hatırlamıyorsam 37 TL ödedik.
 
Kapanışı da yola çıkış sebebimiz olan Hacı Baba ile yaptık. Kilo kilo baklava alıp evimize döndük. Hacı Baba'nın da et yemekleri güzelmiş, başka zaman da burayı deneyeceğiz. Takipte kalın....
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.