Sayfalar

8 Aralık 2010 Çarşamba

30'luk kadının cevapsız soruları

Bugun bir mail geldi. 30 yas kadinin cevapsiz sorulari diye,bizim arkadaslardan herkes kendine uygun bir soru buldu:) Galiba herkesin bir noktada damarina basiyor bu sorular. Ben de sizlerle paylasmak istedim.

Ne yani şimdi 30'u geçtim mi?
Bir gün gelip de aynalara küsecek miyim?
Ömrüm tek tabanca mı geçecek, aklımı başıma toplayıp düzene uyup evlenmenin yollarını mı aramalıyım?
Şimdiki aklım olsaydı 20'li yaşlarımda aynı şeyleri yapar mıydım? İyi mi ettim, kötü mü?
Hiç gerçekten âşık oldum mu?
Annem gibi olmak ve annem gibi olmamak... Bu ince dengeyi nasıl tutturacağım?
Babam gibi bir eş bulmak ve bulmamak... Onun iyi yönlerine sahip, hoşlanmadığım huylarını taşımayan bir karşı cins var mı?
Kaç yaşıma kadar İstanbul'da yaşamayı kaldırabilirim?
Hayattaki yerimi genç bir kızın kapmasına ne kadar kaldı?
Allah aşkına istediğim gerçekten nedir?
Ne zaman 'çok geç' olacak?
Bugüne kadar hep A planıyla gittim, B planım hazır mı?
Çocuk istiyor muyum istemiyor muyum?
Meme operasyonuna kaç var?
Botoks'la tanışacak mıyım?
Kurduğum hayatı, yarattığım insanı beğeniyor muyum?
Mutlu muyum?
Artık mini giymemem mi lazım?
Allah'ın izniyle 40 yaşımda ölebilir miyim acaba?
Yoksa ben şizofren miyim?
Her zaman daha iyisi var mıdır?
Yetinmek mi, istemek mi?
Paşa gönlüm mü, nezaket mi?
Beni en çok kim sevdi?
Sevmeyi becerebiliyor muyum?
Soru sormalı mı, akışına mı bırakmalı?
Daha kaç yıl antidepresan kullanırım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.