Sayfalar

19 Aralık 2010 Pazar

Kesfedilmesi Gereken Yerlerden Biri Tuzla Balikcisi

Bu pazar miskin miskin yatmaya adamistim kendimi. Zaten o kadar yorgun hissediyorum ki ruhum yataga yapismis gibiydi. Yine de gunu oldurmemek adina kalktim. Her hafta sonu yasadigimiz klasik nereye gitsek, nasil gitsek ikilemlerine basladik. Esim Ankara'li oldugu icin, Istanbul'un trafigini, kalabaligini sevmiyor ve biz plan yapana kadar gun bitiyor:) Arabayi da cikarmak istemiyoruz. Cunku en buyuk korkumuz dondugumuzde park yerinin kalmamasi :P
Neyse miskinliklerimizi bir kenara biraktik. Once Karakoy demistik, ama yagan yagmuru da dusunup vazgectik. Sonra bir arkadasimin ove ove bitiremedigi Tuzla Balikcisi aklimiza geldi. Hayatta beni en mutlu eden sey guzel hazirlanmis bir kahvalti... Ama evlendigimizden beri biraz aksatir oldum kahvaltilari. Cunku esim kahvalti yapmayi sevmiyor. Haliyle biraz onun istedigi biraz da benim istedigim olsun diyerek orta yolu bulmaya calisiyoruz. Haliyle bazi zamanlar gune kahvaltiyi atlayarak et, hamburger, balik yani yemek olarak dusuneceginiz ne var ise onunla baslayabiliyoruz. Bugun de o gunlerden biriydi. Acikcasi dunya kadar yol gittik Tuzla Balikcisi icin. Ama kesinlikle degdi.
Gider gitmez en basta menuyu istedik. Menuye bakinca acaba yanlis mi geldik dedim. Anlatilan mezelerin hic biri yazmiyordu. Zaten orada calisanlar da tavsiye uzerine geldigimizi anlamislardi. Benim de saskinligimi gorunce burda genellikle meze hazirliyoruz. 50 kadar meze cesidimiz var. Isterseniz onlardan getirelim, balik yemege yeriniz bile kalmaz dediler. Tabi acliktan karnimizda ziller calmaya baslamisken, hemen tamam tamam dedik. Inanamayacagimiz bir hizda mezeler gelmeye basladi. Hepsinin icinde baliga dair bir seyler vardi. Benim favorim patlicanli iskorpitli olan meze. Tabi meze dedigime bakmayin, onlar oyle dedi ama bence hepsi arasicak. Tabagimiz bosaldikca guveclerle gelip tabagimiza yeni meze getirdiler. Garsonlar son derece ilgili idi. Tamam artik catlamak uzereyim derken bir de bir tatli geldi. Dondurmali irmik helvasi ve volkan. Volkan sufleye benziyor. Neyse bugun yedigim herseyin tadi damagimda kaldi, Tuzla Balikcisi da tekrar gidilecek yerler arasinda yerini aldi:)

4 yorum:

  1. öyle keyifli yazmışsınız ki ilk fırsatta oraya gidesim geldi...Biz genelde balık yemek için Üsküdar dan kalkım Hereke ye gidiyoruz.Orada Halit balıkda sımsıcacık karşılama ile doyuyoruz...Tuzla daha yakınmış öğrendiğim iyi oldu :))) iyi geceler

    YanıtlaSil
  2. İçimizdeki karnaval, cok teşekkür ederim.Bizim de arkadasımız o kadar ovmese kesinlikle bu kadar yol gitmezdik. Ama gittiğimize değdi. Herekedekini de ben bilmiyordum. Gitmem gerekenler listesine ekledim. Gider gitmez seninle paylaşırım.

    YanıtlaSil
  3. kesinlikole gidilmesi gereken bir yer mutlaka gidin, ben ki balığı sevmeyen biri olduğum halde ordan çıkmıyorum mezeleri bir harikaa zaten bilindik ızgara balıklarını yemek istemiceksiniz.. çok başarılı buldum ve herkesede tavsiye ediyorum..

    YanıtlaSil
  4. Adsiz demek istemiyorum ama isminizi bilemedigim icin oyle diyorum:( Ben de mezelerini cok sevmistim. Kesinlikle gittigime degdi dedigim yerlerden biridir. Hala canim cekiyor aklima geldikce mezeler

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.