Sayfalar

7 Aralık 2010 Salı

Simdi destek zamani

Dune kadar ben de bilmiyordum, ogrenince `Aaaaa dedim, ne alaka?`, sonra da boyle seyleri desteklemek gerekir dedim. Evet konunun ozu su: NewYork'un taksilerini tasarlamak ve üretmek üzere "Yarının Taksisi" adiyla bir proje baslatiliyor ve ihale aciliyor. Ta daaaa buyuk haber! Ilk uce giren firmadan birisi % 100 Turk. Adiyla namiyla `KARSAN`:)
Bu taksinin `Himm afferin onlara` dedirten yanlarindan birisi de tasarlarken engellileri de dusunmus olmalari. Bu taksi, yürüme engellilerin tekerlekli sandalyelileri ile sığabileceği ve  gorme ve isitme engelli kisilere de yardimci olacak aygitlarin yer alacagi sekilde tasarlanmis. Acikcasi engellileri dusundukleri icin de + 1 puan benden.

CNN'in sayfasinda da Karsan'in ilk ucte kaldigi yaziyor. Gidip de kendim sayfasindan goreyim derseniz lutfen soyle buyurun.

Karsan'in bu projede on plana cikmasini istiyorsaniz, siz de oy verebilirsiniz , o zaman iki tiktik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.