Sayfalar

15 Aralık 2010 Çarşamba

Cilginlar gibi alisveris yapasim var

Butun bloglar indirimden bahsediyor, benim de su ara zamanim yok, cikamiyorum, ama esegin aklina karpuz kabugu dusmesi gibi bir sey. Acayip alisveris yapasim var, bu gazla gidersem zaten, vay benim halime:) Ben de hevesimi torpulemek icin mi desem yoksa hevesimi bilemek icin mi nedir bilemem alisveris sitelerine bakip bakip duruyorum. Internetten begendigim ayakkabi ve cantalarin bazilari...
Herhalde bir kizin ne kadar ayakkabisi, cantasi olursa olsun, yetmiyor ve benim hic ayakkabim/ cantam yok modundan kurtulamiyor. Bu da benim sorunsalim:(

4 yorum:

  1. benimde çok var:) ama indirimlerin daha da artmasını bekliyorum şöyle yüzdeleri 60lara vursun:)

    YanıtlaSil
  2. Aynen oyle Zeynep. Beni % 30-50 indirimler kesmez. % 60-70'i gormem lazim. Ucuza aldikca mutlu olanlardanim ben:)

    YanıtlaSil
  3. indirimi beklemek neyse de,sonra hiçbir şey kalmıyor, çoğu mağaza yüzde 20-30 indirim yaptığında bile hiçbir şey kalmıyor.

    YanıtlaSil
  4. Prettyflowery o konuda da sen haklısın, cimri de değilim ama bir şey fiyatına,ucuza bir çok şey alınca acayip mutlu oluyorum:)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.