Sayfalar

24 Aralık 2010 Cuma

Susan Miller-Ben kisaca Suzan Teyze diyorum:)

Susan Miller gecen seneye kadar adini sanini duymadigim, duyduktan sonra her ay basi maas bekler gibi yorumlarini bekledigim kadin! Ben ona kisaca Suzan Teyze diyorum. Bilmeyenler icin, Susan Miller bir astrolog. Himm ben burclara inanmam, ne oyle ayni donemde dogduk diye cumle alem ayni seyi mi yasayacagiz diyen kisiler... Sozlerinize dikkat! Ben de oyle diyordum. Ama su Suzan Teyze benim fikirlerimi degistirdi. Simdi acaba bu ay ne yazacak diye bekliyorum. Tamam her cumlesi, her soyledigi birebir cikacak ben de onu yasayacagim diye bir sey yok, ama yazdiklari icinde birebir olmasa da, benim beklentilerime veya o donemde dusundugum konulara uygun illa ki bir seyler oluyor. Neyse iste kadin uzun uzun anlatiyor. Ben de merakla bekliyorum. Okurken de egleniyorum. Siz de okumak isterseniz iki tik tik (Ingilizce).
Turkce genel yorumlar icin de buradan buyrun.

2 yorum:

  1. Bazen Suzan Teyze yazmis mi diye arkadaslar arasinda konusunca, bilmeyenler ortak bir tanidiginiz mi diye soruyor. Artik o kadar bizden biri:)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.