Sayfalar

12 Aralık 2010 Pazar

Yilbasi Geliyor

Malum yilbasi geliyor, her yer isil isil... Keske hep boyle isil isil suslu puslu olsa ortalik:) Bu hafta sonu Boyner ve Mudo'ya gittim. Boyner deki yilbasi suslerine bayildim. Belki hediye almak isteyenlere fikir verebilir diye paylasmak istedim.

Cam agaci ben de almak istyorum, evde olsa cok guzel olurdu, mutluluk verici bir sey. Ama bana ne oluyorsa bir anda anne muhabbettini kafamda kendi kendime yaparken buluyorum. Simdi yilbasi bitince ne olacak, ev cok mu buyuk sanki, nereye koyacagiz, tozlanir o:) Alla alla sanki hayatta herseyin mantikli ve pratik bir yani var gibi ben de yilbasi agacini sorguluyorum.

Evet yilbasi icin ufak tefek hediyeler, Boyner'den.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.