Sayfalar

7 Aralık 2010 Salı

Git Basimdan!

Uzun zamandir gulmek istiyordum. Tabi ruh halim her gun hatta her dakika degistigi icin bazen de hungur hungur aglayasim da gelmiyor degil. Bazen`Oyle Bir Gecer ki` mi izlesem diye dusunuyorum. Kucuk Osman'in hallerine oturup aglasam rahatlar miyim? Bazen de diyorum soyle kahkahalarla gulmek istiyorum. Gecen aksam `Git Basimdan`a(Due Date) gittik.Esasinda evden cikarken `Av Mevsimi` ne gitme niyetindeydik. Sinemada karar degistirdik, biraz gulelim dedik. Bir de daha onceden `Felekten Bir Gece` (Hang Over) filmini izlemis olmam da karar surecimizi hizlandirdi. Veeee...Git basimdan` a iki bilet lutfen:)

Bu film tamamen sabun kopugu filmlerinden. Boyle filmlerde sanatsal acilar, gorsel solenler beklemiyorum. Tek olcut gulmekten karnimin agrima derecesi:) Soyle diyebilirim film boyunca cok guldum. Herkes ayni sekilde keyif almayabilir, ama ben sonuca bakarim, film ben de ise yaradi. Simdi tekrar neseli halimdeyim. Keske bir `On/Off ` dugmem olsa, azcik keyfim kacsa, ben dugmeme bassam, uzuntumu uzaya yollasam:) Ne guzel olurdu degil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.