Sayfalar

23 Aralık 2010 Perşembe

Tenin Esmer Ruhun Sarisin +1 Teoman

Uzun zamandir muzigi internetten fizy denilen bir siteden dinliyorum. Siz de denemek isterseniz iki tik tik.

Aklima bazen milattan kalan parcalar geliyor, ruh halim degisken olunca normal tabi. Bazen caz dilerken, bazen en arabesk hallerime donuyorum bazen de icimdeki asi isyan ediyor, rocker oluyorum:) Bazen de pop takiliyorum.

Su ara Teoman'in ruhun sarisin adli sarkisina takildim. Teoman'in sarki sozlerini yaratici buluyorum. Bilmem belki birazdan Selami Sahin'e gecerim belki de biraz Pink Martini dinlerim. Kimbilir...
Her kosulda ne dinlerim derseniz de cevabim... Radyo ODTU...103.1 Tabi bu Ankara'da yasayanlar icin. Bizim gibi Ankara disinda olanlar icin buradan buyurun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.