Sayfalar

17 Aralık 2010 Cuma

Vicdanimi masaya yatirdim, lutfen siz de buyurun

Bu yaziyi yazip yazmamakla cok dusundum. Ama sen yazmazsan, ben yazmazsam kim yazar dedim. Bu memlekette birileri guzel seyler yapiyor, bari destek verelim istedim.
Bana bir arkadasim mail ile gonderdi de durumdan haberdar oldum. Su aralar habire alisveris yapmak, indirimleri takip etmek, alisveris sitelerinde gezmek en buyuk eglencem iken, esasinda benim herseyim var dedim. Pembe bir ayakkabim yok diye uzulmemi sorguladim. Esasinda hicbir seyi gercek anlamda ihtiyactan istemiyorum. Bir daha bir sey almasam, omrumun sonuna yetecek kadar kiyafetim var. Sadece begenmiyorum, alisveris yapmak ruhuma iyi geliyor vs gibi sebeplerle kendimce bahaneler uretiyorum. Kendiniz ilk elden ogrenin diye bundan sonraki kisimda `Cumhuriyet Portal`dan alinti yapiyorum.  Konunun ozu su...

"Van ADD'den çocuklara bot kampanyası

Van Atatürkçü Düşünce Derneği, Van'daki öğrenciler için 'Bir Çift Bot' kampanyası düzenledi. Kampanya kapsamında ADD Van şubesi hesap numaralarına yapılacak her bağış, kış günlerinin yaşandığı doğu bölgesinde çocuklara birer bot olarak geri dönecek.


Van Atatürkçü Düşünce Derneği'nin düzenlediği 'Bir Çift Bot' kampanyasının bugün 13. günü.
Van Atatürkçü Düşünce Derneği Başkanı Murat Yiğit, kampanyaya dair şunları kaydetti: "Yıllardır terörün ve cemaatlerin baskı altına aldığı Doğunun küçük okumak isteyen çocukları şimdi kışla karşı karşıya. Kar yağmak üzere bu bölgede... Çocuklara yaklaşıyoruz ve sohbet ediyoruz bize diyorlar ki ( Siz 3-4 km ayağınızda ayakkabı olmadan 1 metre kar içinde yürüyebilir misiniz?) Evet değerli Cumhuriyetçiler, sevgili dava arkadaşlarım Atatürk Cumhuriyetine gönül vermiş dostlar siz yürüyebilir misiniz? O zaman bu çocuklarımıza EL UZATALIM... Biz küçükken Kızılayın askerin dağıttığı fındık ve leblebileri nasıl unutmadıysak bu küçük yürekler de Atatürkçüleri unutmayacaklar ve ilerde çocuklarına unutturmayacaklar. 20 TL'lik bot bedelini ADD VAN Şubesi hesap numaralarına bağış olarak yatıralım ve bu iletiyi paylaşalım."
Kampanyaya katılımın çok az olduğunu belirterek sözlerine şöyle devam eden Yiğit şöyle devam etti: "Sevgili dostlar, ben ve dava arkadaşlarım uzun süredir doğuda her türlü örgüt ve cemaatle mücadele ediyoruz. Nerdeyse hergün tehditler aldık, kapımıza bombalar bırakıldı, Siyasi iktidar tarafından engellenmek istendik ama yılmadık devam ettik. 17 ayda binlerce insana Atatürk'ü anlattık.  Hiç umudumu kesmemiştim taa ki bugün bir cemaatçi hoca bana bakalım kaç öğrenci giydireceksiniz deyinceye kadar. Bugün kampanyamızın 13. günü ve şu an elimizde sadece 9 bot var. Evet artık burda her cephede canıyla savaşan ben ve dava arkadaşlarımın kolu kanadı kırıldı. Hep umudumuz vardı. Sizlerle bizlere destek olacağınızı, yalnız bırakmayacağınızı sanıyorduk. Ama şimdi yolda arkamıza baktık sadece arkamızda bize gülen alay etmeye başlayan bölücüler ve cemaatçiler kalmış. Teşekkürler tüm Atatürk Cumhuriyetini savunan dostlarıma dava arkadaşlarıma".
Bir botun bedeli sadece 20 TL... Van'da yaşayan çocuklar, bu kışı sizler sayesinde mutlu geçirsinler istiyorsanız aşağıdaki hesap numaralarına bağış yapabilirsiniz.
(İletişim, Murat Yiğit : 0 532 334 07 18)

Hesap No : Denizbank Van Şub. 2500-665216-351

IBAN :
TR35 0013 4000 0006 6521 6000 01


Kampanyanin 13. gununde sadece 9 bot. Bu kadar az degiller, degil mi? Murat Yigit ve onun gibiler yalniz birakilmamali, desteklenmeli...9 bot kime yeter, hangi cocugun ayagi isinir, hangisi donmaya devam eder.
Azcik sogukta bile Istanbul'da donduk diye laf ederken halimizi bir kez daha dusunuyorum ve bir de karda yalinayak yurumeye calisan o cocuklari. Blog camiasi ve blog okuyuculari bu cocuklari ayakkabisiz birakmayalim.

2 yorum:

  1. ne üşengeç milletiz yardım etmiyoruz ah vah diyip geçiyoruz..konuyu yazman ne yi olmuş kendi adıma teşekkür ederim..bişiyler yapmaya çalışacağım sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Zeynep yorumun o kadar mutlu etti ki beni. Bir kisi bir kisidir. Biz de elimizden geldigince yardim etmeye calisiyoruz. Bu yardim kampanyasini duyurmak icin biraz daha cabalamam lazim.

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.