Sayfalar

21 Ağustos 2011 Pazar

Blogger N'lerini Seçiyor !

Bir İnce Ses bir anket başlatmış. Blog dünyasının EN'lerini seçiyoruz. Uzun uzun incelemek icin buraya isinlayayim sizleri....

Benim seçimlerime gelince...

En İyi Tasarıma Sahip Blogger : French oje, Giz'li Teras, Pucca Gunluk

En Güncel Blogger : Wear a Smile

En Meraklı Blogger : Mia Wallace

En Çok Gezen Blogger : Ayse's World,

En Çok Bilgilendiren Blogger : Francesca MckennittEzgi'nin Gunlugu

En Çok Eleştiren Blogger :Blog Mania,  Memento Mori

En Çok Kendini Anlatan Blogger : Turuncu Masallar, Laliş ,

En Akıcı Yazan Blogger : Leah, Mia Wallace, Lacivert Ojeli Kiz 

En Aşık Blogger : LaVieEnRose,  Tubitos,

En Çok Güldüren Blogger : Pucca Gunluk, Stockholm Sendromu, Mia Wallace

En Keyifle Okunan Blogger: E.n.k

24 yorum:

  1. teşekkür ederim tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bloglar keşfetmiş oldum bu sayede bende :)

    YanıtlaSil
  3. Hihi askima ask katti bu en'ler;)
    Cook cok cok tesekkur ederim Lulu'cum, opucukler, sevgiler;)

    YanıtlaSil
  4. Sanırım ben kendimi çok anlatıyorum =). Eneem format mı değiştirsem ne yapsam =) .

    YanıtlaSil
  5. ayy ayy ay galp galp diyorum sana :)

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin.
    görüşürüz.
    :)

    YanıtlaSil
  7. tubitos: Ne demek canim

    Cherryblossomgirl: Evet evet ben de bu EN'ler sayesinde cok guzel bloglar kesfettim. Bir Ince Ses'e buradan tesekkuru borc bilirim:)

    SvGLove: Sevgicim Hayat'ina asik oldugun her halinden belli olarak, en asik olarak seni secmem kacinilmazdi:)

    Lalis: Olur mu canim sen sakin format mormat degistirme! Boyle oldugun icin her yeni yazini bastan sona okuyorum

    eLLa: Senin yazilarini okurken acayip egleniyorum. Yazim tarzin da cok guzel, dizustu edebiyati yakinda seni de kesfederse sasirmam:)

    Deep: Bloguma hosgeldin, seref verdin. Tabi ki gorusuruz, izleyicin oldum bile.

    YanıtlaSil
  8. biliyorum.
    :)
    adresimi değiştirdim dün gece.
    profilimden girebilirsin.
    kumanda panelinde düşmezse yazılarım.
    :)
    ya da,
    sadevederin@blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. aa sen de beni seçmişsin! :D
    ben de seni en çok gezen blogger seçtim, linkini kopyalamak için geldim de gördüm bu postunu haha! :))))
    teşekkürler tatlım, öpüyorum çok.. :)



    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Deep: Blogunda habire online biri gorursen o benim:) Sectigin sarkilar cok guzelmis. Radyo veya cd dinlemek yerine onlari dinliyorum suan

    Wear a Smile: Aaaaa ne guzel! Guzel bir surpriz olmus:)Ben de tesekur ederim

    YanıtlaSil
  11. heey sevdiğin şarkı olursa söle. eklerim.

    anladım. yazılarımı sevmiyon sen.
    :):):)

    şimdi yazı ekliyodum. hıh :)

    YanıtlaSil
  12. Yok yok yazilarini daha yeni okumaya basladim.Yakinda yorum da yazarim. Simdi kendimi barin onunde sirf muzik dinlemek icin dikilen gencler gibi hissettim:) Valla oyle degilim!

    YanıtlaSil
  13. ay şaka yaptım ki gülesin diye.
    :)

    YanıtlaSil
  14. Mim'e katıldığın için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  15. A-ha! Çok teşekkür ederim, listeye ekliyorum şimdi :)

    YanıtlaSil
  16. simdi gördum cokk tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  17. Deep; Tesekkur ederim

    Ibrahim Hamurcu:Aynen oyle

    Bir Ince Ses: Boyle guzel bir mim yaptigin icin ben tesekkur ederim. Sayende cok guzel bloglar kesfettim

    Francesca: Sayende bir suru kitabi okumus, bir suru yeri gezmis gibi oldum:)

    E.n.k. Keyifle okudugum blogun sahibi ne demek:)

    YanıtlaSil
  18. Kuzum içime su serptin hayatta değiştirmem tarzımı =).

    YanıtlaSil
  19. çoook teşekkür ederimm şımardım :)

    YanıtlaSil
  20. Lalis: Degistirme tabi ki:)

    Miacim: Tatilden gel de yine yaz diye bekliyorum. O kadar takipteyim yani:)

    YanıtlaSil
  21. sevgili Lulu,
    öyle mutlu oldum öyle mutlu oldum ki, anlatamam:)
    çok teşekkür ederim!

    YanıtlaSil
  22. Ezgicim severek takip ediyorum seni yazmadan gecemezdim. Hele bir de ayri kolonda okudugun kitaplari ve izledigin filmleri yaziyorsun ya resmen bir bir takip ediyorum:)

    YanıtlaSil
  23. Lulu'cum çok teşekkür ederim :) seçimlerini keyifle okudum ve çok hoş yeni bloglar keşfetmiş oldum canım :)


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.