Sayfalar

9 Ağustos 2011 Salı

Canakkale-Sehitlik

Canakkale'ye gitmisken, sehitlikleri ziyaret etmeden olmazdi. Bizim icin sehit olanlarin mezarlarinin arasinda gezdikce, onlar da gencti, karisini, cocugunu, ailesini bir kenara birakip, vatan dediler ve olume gittiler diye dusunmekten kendimi alamadim.

Buralari gezerken, inanilmaz bir ruh hali icersindeydim. Yazarken bile suan rahat yazamiyorum.



Gencecik insanlara bu siperlerin mezar oldugunu dusundukce ve hala su zamanda bile sehit haberleri aldikca, bizim icin olen insanlara uzuluyorum.

Burasi Atamiz'in saatine kursunun isabet ettigi yerin oldugu bolge

Sehitlik Abidesi

Toprak diye bastigimiz yerler icin vatan diyerek kanlarini akitan insanlarin, o kanlari bizler icin doktuklerini unutmayalim.

14 yorum:

  1. aa ben de çanakkale gezimi anlattığım yazıda o ilk resmin aynısı var oleey :)

    YanıtlaSil
  2. görmeyi en cok istedigim yerlerden biri burasi umarim bir gun bende senin gibi o duygu karmasasinin icinde ziyaret edebilirim ,bizim icin canini verip topragi vatan yapan kardeslerimizi,abilerimizi..

    YanıtlaSil
  3. Mia'cim hemen senin Canakkale yazina bakiyorum. Merak ettim.

    e.n.k. Kesinlikle gormelisin, ben yillar once gitmistim, yine ayni hislerle donmutum, simdi yine ayni. Darmadagin oluyorsun bir anda.

    YanıtlaSil
  4. ben de yıllar önce gitmiştim çok etkilenmiştim fırsat olsa tekrar gidip görmek isterim

    YanıtlaSil
  5. Benim uzun yıllar boyunca gitmek isteyipte gidemediğim yerlerden biri Çanakkale/Şehitlik.

    Orada bulunduğun da neler hissettiğini çok iyi anlayabiliyorum, bu duyguda beraberiz. Senin açından müthiş bir şey olmuş, temennim benim de hemen biran önce oralara gidebilmek.

    http://kacikturuncu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Tubitos: Begenmemek mumkun degil Tubitosum. Ben de en yakin zamanda bir daha gitmeyi planliyorum

    beni guney kore'ye ucur: Bu duyguda beraber olmak gercekten sevindirdi beni. Umarim sen de en kisa surede oraya gidersin.

    YanıtlaSil
  7. İnsan cidden çok tuhaf oluyor ya. Neyse ki düzenleme yapıldı oralara, yoksa daha çok üzülüyorduk.

    YanıtlaSil
  8. Francesca: Evet duzenlenmis olmasi cok guzel. Turkiye'de genellikle bircok yerin bozulmasina ragmen, buranin korunmus olmasi cok guzel

    YanıtlaSil
  9. en kısa zamanda gitmek istiyorum...

    dujufashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. insanın tüğleri diken diken oluyor bu gezide hiç kuşkusuz ...

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Miacım çok teşekkür ediyorum mim için. Şu ara mim cevaplama konusunda biraz tembellik yapıyorum:( Seve seve yazacağım ama biraz zaman alabilir.

    Duju: Bloguma hoş geldin. Umarım en kısa sürede gitme fırsatın olur. İnan ki gerçekten çok güzel.

    Trendydolap: Bloğuma sen de hoşgeldin. Kesinlikle diken diken oluyor. Gezerken ruh halim bambaşkaydı, sanki bu dünyaya ait değildim.

    YanıtlaSil
  12. Biz küçükken her sene Çanakkale'ye giderdik ve beni en çok duygulandıran şey o şehitlikleri gezmekti. Defalarca gitmiş olsam da hep ilk gidişimdeki gibi etkilenir, orada vatanları içi ölenlerin acısını içimde hissederdim. Geçen sene tekrar gittik, bu sefer üzüntü yerine zamanında uğrunu öldükleri vatanın bugün çarçur ediliyor olması sinirimi bozdu. Yazık dedim içimden, hem de çok yazık...


    http://gizliteras.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Giz: Ben de her defasinda etkilenecek biriyim. Bu sefer gittigimde de bu insanlar memleket bu hale gelsin diye mi olduler diye dusunup iyice sinir oldum. Hakikatten yazik!

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.