Sayfalar

8 Ağustos 2011 Pazartesi

Knidos

Datca Yarimadasi'nin en ucunda yer alir Knidos.  Ege ve Akdeniz'in birlestigi eski bir sehir. Datca'ya kadar gitmisken, Knidos'a ugramadan gelmek olmazdi. Manzarasi ile insani buyuleyen bir sehir. Muhtemelen onceden insanlar buraya gemileri ile gelmisler, manzarayi gormusler ve bir daha da gitmemisler:) Arabayla gideceklere onerim yol haritadan bakinca kisa gibi gozukse de baya suruyor ama gittiginizde karsilastiginiz manzaraya bakinca, geldigime degdi diyorsunuz. 


Knidos'a girerken sizi karsilayan manzara


Baya buyuk bir sehir. Icinde 5000 kisilik bir tiyatrosu var .Tipik bir Yunan tiyatrosu. Oditoryum bir yamaca dayandirilarak olusturulmus.
Tepenin ucunda bir fener vardi, buraya cikmak guzel olurdu, ama o kadar sicakti ki, cikmayi goze alamadim

Ve son olarak ben:)

4 yorum:

  1. memleketimin her kösesi ayri bir cennet.

    YanıtlaSil
  2. Lulu'cum Knidos'a birkaç sene önce gitmiştim doğal antik yapısı büyüleyiciydi ancak kaldığımız otelden keyif almayınca çabucak marmarise yol almıştık. Yine tekne ile ulaştığımız plaj, kaplumbağalar ve çamur banyosu pek değişik gelmişti bana :)


    http://gizliteras.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Giz: Orada kalmak bence de iyi fikir olmayabilir. Gunubirlik gormelik veya teknen var ise ugrayip gormelik icin cok hos bir koy. Ama kalmak istemem ben de.

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.