Sayfalar

22 Ağustos 2011 Pazartesi

Saklikoy

Gecen hafta iki gun egitim icin Saklikoy'e gittim. Polonezkoy'e (Istanbul) cok yakin bir yer. Sanki henuz kesfedilmemis gibi. Gecen sene de bu otelde kalmistim. Begenmistim. Istanbul'a yakin bir yer arayanlara, haftasonu tatil kacamagi yapmak isteyenlere, bir yere gitmek istiyorum, uzak olmasin ama huzurlu da olsun diyenlere....Ta daaam iste fotograflar....

Egitim kismini direk atlayip, keyif kismina geciyorum. Egitim bittikten sonra hemen kitabimi kaptim, kendimi hamaga attim.

Iki tas fonu gorur gormez, aaa buradan ne guzel fon olur deyip, parmak arasi terliklerimi cektim:) Baliklar sevimli ama degil mi?

Salincaklari gorunce hoooopppp bir bulutlara bir topragaaaa:) Bir ileriiii bir geriiii:).

 Egitimin bitmesi aksami buldu, haliyle hava da serinledi. Havuza giremesem de fotografini cektim.
Bu da keyif salincagi. Muhtemelen tatil amacli gidiyor olsaydim, sabahleyin erken kalkip,sabah serinligini hissederek kitabimi bu salincakta okumak isterdim. O kadar uykucu biriyim ki kesin iki sayfa okuyup salincakta uyuyakalirdim.

Burasi da otel odalarinin bir bolumu.
 Otelin alani oldukca genis. Boyle yesillik mesillik gorunce hemen evlenecek arkadaslarimi aklimdan gecirdim ne guzel kir dugunu olur burada diye:) Sirf kendimizi dusunmuyoruz yani:)
 Otele ait bir de binicilik kulubu var amma velakiinnnn ben hayvanlardan korktugum icin yakindan sevemiyorum. Varsa yoksa uzaktan...Cici at! Tatli at! Tabi bunlarin hepsi uzaktan! 
Korkak Lulu!
 Vee gece! O ne soguk oyle! Bize ates yakacagiz dediklerinde, bu atesin isinma amacli olacagini idrak edememisim. Siz siz olun hirkanizi alin:)

19 yorum:

  1. O salimcakta uzanip rahatlamak vardı simdi .. :))

    YanıtlaSil
  2. e.n.k. Ne guzel olurdu di mi:) Hazir uykum da geldi.Misil misil uyurum valla:) Ayrica, blogger N'lerini seciyor postuma bak canim

    YanıtlaSil
  3. Ojelerin ve terliklerin çok şeker.

    Salıncaklar nsanın içinde koşup bir an önce binme isteği uyandırıyor gerçekten:)

    YanıtlaSil
  4. İstanbulda otururken çok istemiştim polonezköye gitmeye, bir türlü imkan bulamadık, şimdi fotoğrafları görünce içim gitti..ne iyi etmişsin:)

    YanıtlaSil
  5. canım ne güzel yermiş. terliklerine bayıldımmm

    YanıtlaSil
  6. terliklerin çok şeker cnm, ne güzel bir yermiş,istanbulun kalabalığından uzak,ohh ne güzel :))

    http://laminapropria.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Hakikaten güzelmiş. Ben hiç duymamışım, ne garip, oysa İstanbul'dayım ben de :)

    YanıtlaSil
  8. ne güzel bi yermiş orası bi de terlikler çok sevimliii =)

    YanıtlaSil
  9. Ne harika yer icim acildi

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. inanirsakolurbence: Cok tesekkur ederim canim.Aynen oyle, bir anda cocuklugu tutuyor insanin

    Zeynep: Belki Ankara'dan atlar gelirsin. Istanbul'dayken yapmaya firsat bulamadigimiz seyleri baska sehirlerden gelenler daha rahat yapiyorlar, programlarini ona gore ayarladiklari icin. Umarim senin de en kisa surede gitme firsatin olur.

    Tubitos: Evet cok guzel bir yer, tesekkurler

    Lamina: Sessiz sakin bir basina yer. Terliklerim cok sirin di mi:)

    Francesca: Istanbul cok buyuk bir yer ve her yerinde kesfedilmeyi bekleyen yerler gizli. Boyle paylastikca ogreniyoruz birbirimizden.

    Trendydolap: Gidince daha da aciliyor:)

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar güzel fotoğraflar çekmişsin kuzum sen öle =). Gidesim geldi =). Hamak salıncak, tam bir huzur cenneti orası =).

    YanıtlaSil
  12. polonezköy İstanbul içinde tatil yapmak isteyip de doğayla başbaşa kalınacak harika bir yer,bende çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Lalis: Cok tesekkurler canim. Cok huzurlu bir yerdi. Bir de hafta ici olunca oldukca sessizdi.

    Rebeltakipte: Polonezkoy'u ben de seviyorum. Dogalligi nispeten bozulmamis, farkli bir havasi olan yer.

    YanıtlaSil
  14. ben evlenmeden once polenezkoy'e cok yakin oturuyordum ve sık sık gidiyorduk.. favorim leonardo, brunch'ı benzersizdir! :)
    saklikoy'e hic gitmedim ama cok guzel oldugunu duymustum, senin resimlerden de oyle anlasiliyor zaten..;) en cok gezen sensin iste, seni secsinler bence! ;)))

    YanıtlaSil
  15. Wearasmile: Aaa ne guzelmis. Polonezkoy'e yakin oturmayi isterdim. Avrupa Yakasi'nda oturunca uzak kaliyor cok sik gidemiyorum. Leonardo'yu ben de duymustum ama hala gidemedim:(

    Ben de senin gezi yazilarindan bolca faydalaniyorum. Bozcaada'ya gitmeden postlarina bir daha bakacagim:)

    YanıtlaSil
  16. Saklıköy saklı kalmış bir cennetmiş adeta :) yeşili, doğası çok güzel gözüküyor Verabox'n blogunda da gördükten sonra Polonezköy'e gitmek farz oldu benim için :)


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. BeTwinUs: Evet canim sakli bir cennet gibi:) Gidince bence sen de seveceksin

    YanıtlaSil
  18. Gezgin dedigim kadar varsin iste! Ama bilgi kaynagi da ilan ediyorum seni; ee gezen bilir;)
    Baliklar peek tatli canim;)

    YanıtlaSil
  19. Sevgicim: Galiba biraz gezginlik var bu sene bende:) Gezmek için yaşıyorum gibi bişi oldu:) Elimden geldiğince gittiğim gördüğüm yerler ile ilgili bilgilendirmeye de çalışıyorum.Balıklarımı ben de çok seviyorum. Görür görmez de bu balıklara bayılıp almıştım.

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.