Sayfalar

17 Ağustos 2011 Çarşamba

Uc Film Birden

Ara sira aklima gelir en sevdigim film hangisi diye, "EN"leri secmek soz konusu olunca secim yapmak gercekten zordur ! Birini secerken baska birini oksuz, yetim birakirmiscasina aklim digerinde de kalir. En sevdigim muzisyen, en sevdigim kitap, en sevdigim siir veya en sevdigim kitap yoktur. Ammmma velakin bu saydiklarima bakinca en sevdigim filmleri secmek benim icin daha kolaydir. Pardon kolay mi dedim.Esasinda hic de kolay degil, ama digerlerine kiyasla, sizlere en sevdigim uc filmi yazabilirim.

Uc film de nereden cikti derseniz, Mia'cim beni mimlemis. Mim Konusu: "Çok beğendiğiniz, izlemekten asla sıkılmayacağınızı düşündüğünüz 3 filmi (Üçlemeler üç film olarak sayılacaktır), neden bu kadar beğendiğinizi de açıklayarak yazın."
Izlemekten hic sikilmayacagim ve defalarca izleyecegim film: Cinema Paradiso.
Unlu bir yonetmenin cocuklugunu, gencligini ve sinema tutkusunu anlattigi Italyan yapimi bir film. Bu filmin konusunu hic bilmeden, evde baska bir film yok diye izlemeye baslamistim, 2 saat 35 dakika nasil gecti anlamadim. Film izlemeye baslarken bu filmin en sevdigim film olacagini tabi ki bilmiyordum. Kesinlikle sicacik bir film, hele o yonetmenin cocukluk halini o kadar sevdim ki. Bence sinemaseverseniz, bu filmi kesinlikle izlemelisiniz. Hayatta hersey herkeste iz birakmaz ama diyebilirim ki bu film bende iz birakti.
fotokaynak

Ikinci filmim: La Vita E Bella (Hayat Guzeldir): Yine Italyan filmi. Ilk yarisi ile gulduren, ikinci yarisi ile huzunlendiren. Roberto Benigni'nin Kar ve Kaplan filmini de sevsem de bu filmi ayri bir yere koyarim.
fotokaynak



Ucuncu filmim ve kesinlikle her bayram sabahi ozellikle izlemek istedigim ve televizyonda ne zaman gorsem isi gucu birakip yine keyif alarak izledigim film: Neseli Gunler...
Fotokaynak

5 yorum:

  1. İlk iki filmi en kısa zaman da izlemeliyim sanırım =). İkinci film ise çocukluğumuzun en güzel hatıralarından =).

    YanıtlaSil
  2. Lalis: Evet ikincisi gercekten cocuklugumuzun filmi. Belki o yuzden bu kadar mutlu ediyor. Ayrica, Lalis olarak yorumlarini gormek ne guzel.Tekrar hosgeldin

    YanıtlaSil
  3. Cinema Paradiso çok güzeldi, ben de izlemiştim bayılmıştım :)

    YanıtlaSil
  4. Harika seçimler :) izlerken keyif alıp beni çok etkileyen, tadı damağımda kalan filmleri yazmışsın. Cinema Paradiso'daki o eski sinemanın görüntüsü hala belleğimdedir :)


    http://gizliteras.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Francesca: Senin bu filmi izlemis olmana sasirmadim:) Ve tabi begenmene de:)

    Giz: Tesekkur ederim. Benim de bu filmlerin tadi damagimda kalmistir. Cinema Paradiso'nun eski sinema goruntusu benim de aklima kazinmistir

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.