Sayfalar

6 Ağustos 2011 Cumartesi

Ruhumu Dinlendirdim, Geldim

Tatildeydim, yeni dondum, bir suru fotograf cektim. Yarindan itibaren ne yedim, nereleri gezdim fotograflariyla karsinizda olacagim. Tatilim huzur doluydu, olabildigince sakin ve keyifliydi. Bana cok iyi geldi, bu sene o kadar bunalmistim ki, tek istedigim guzel bir tatildi ve istedigim gibi gectigi icin cok mutluyum. Blogumu ve sizleri ozledim, neler yazdiniz diye merak etsem de tatilde internete girmedim, maillerime bakmadim, neredeyse telefonumu bile kullanmadim. Dis dunyayla bagimi kestim, acikcasi ruhumu dinlendirdim, geldim:)
fotokaynak

6 yorum:

  1. başlık "dondum" olunca tatile kutuplara mı gitmiş diye merak ettim! :)))) "dönmüş"sün meğer ;)

    hoşgeldin, bekliyoruz tatil postlarını tatlım :)

    sevgiler..


    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Hos geldin canim! Hadi katil aramiza artik;))

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldiiin, biz de seni özledik :)

    YanıtlaSil
  4. Wear a smile: Bilgisayar Amerika'dan olunca Turkce karakter eksikligi yasiyoyorum. Kutuplar da degisik bir tecrube olurdu sanirim. Cok tesekkur ederim fotolari yukler yuklemez yazacagim

    SvGLove: Hosbulduk canim! Artik buralardayim,firsat buldukca neler yazmissiniz diye de kacirdiklarimi yakalamaya calisacagim:)

    What's Next: Hosbulduk canim. Ben de sizi ozledim:)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.