Sayfalar

14 Ağustos 2011 Pazar

Gicik Oldugum Konular

Kiz Kiza Toplandik beni uzun zaman once mimledi, araya o kadar zaman girmesine ragmen ancak cevaplayabiliyorum. Mimin konusu: Beni gicik eden durumlar...

Bu konuda uzun uzun dusunup kendimi gicik etmek istemedigim icin, kisa kesecegim ve ilk aklima gelenleri yazacagim.

1. Ilk gordugunuzde senli benli konusan insanlar. Ornek vermek gerekirse, bilet alacagim zaman gise gorevlisinin kaca alacan diye sormasi

2. Gereksiz yorum getiren insanlar. Ornegin, otobus icin bilet almak istiyorsun, telefonda adam sana 4 numarayi veriyorum en onden dediginde, arka siradan istedigin zaman, bence en onden al, ne guzel bogaz manzarasini seyrede seyrede giderdin demesi....Yani o ne gereksiz yorum oyle!

3. Avrupa Yakasi Selin tadinda konusan kizlar:  " Ben" yerine "Ban"diyenler,-e leri -a okuyanlar. Bir kac ornek cumle: "- Narde okuyosssuan", "Kendine çok iyi bakıyosuun tımaam maa?" ...


4. Yemek yapmamayi marifet sayanlar: Yani bugune kadar yemek yapmaya ihtiyac duymamis olabilirsin ama ben patates kizartmayi bile bilmem diyerek kendi ile ovunen kizlar, bir de isi abartip annem beni el ustunde tutardi, beni mutfaga bile sokmazdi diyenler. Yok bizim annemiz evde bize kulkedisi muamelesi yapardi, olmamis buralari da sil derdi! Yani oyle bir sekilde soyluyorlar ki sanki biz yemek yapmayi bildigimiz icin, annemiz bizi hic sevmemis, bir tek onlar el bebek, gul bebekmis. Hadi oradan!

5.Apachi model erkekler: Laleli civarindan alinmis sahte D&G, diesel kotlariyla gezen, ustune giydigi gomlegin dugmelerini acarak butun bogrunu bize gosteren, son model cep telefonlariyla, 4 kisi bir sahin model arabaya dolusup, laf atan tipler...

....Bu liste uzar gider, o yuzden kisa kesiyorum.Yoksa dunya kadar gicik oldugum sey vardir.
fotokaynak

17 yorum:

  1. haksız da sayılmazsın gıcık olunası durumlardır bunlar :)
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  2. bak şimdi ben de gıcık oldum hele 4 numara kızlar çok var marifetmiş gbi annem bana hiç yemek yaptırmazdı ölürmüsün öldürürümüsün

    YanıtlaSil
  3. aynen apacilerden nefret ediyorum -.- Gece yarısı deliğanlıların arka parkta arabesk şarkı açıp oynamalarına da sinir olurum :|

    YanıtlaSil
  4. 3-4-5 i yoplayıp bir kazana koyup kaynatalım. Köklerini kurutalım, kurtulalım =).

    YanıtlaSil
  5. Hemera-nyks: Degil mi ama nasil gicik olmayayim:)

    Pembe mor alg: Bloguma hos geldin, valla oldurmekten beter edesim var:P Sanki marifet hihhh:)

    Kirmizi taban: Bir de onlarin E-5'in ortasinda durup oyun havasi calip gobek atanlari var. Bak sen yazdin da aklima geldi, yoksa onu da yazardim

    Venus:Evet evet hepsini. Uremesin bunlar:)

    YanıtlaSil
  6. sevgili lulu,
    haklısın, düşündükçe çıkar gıcık olunan şeyler;)
    ama ben de özellikle 4'e katılıyorum;) çok ekstrem bir şeyden bahsedermiş gibi bahsetmeleri hakikaten sinir bozucu!

    YanıtlaSil
  7. ahaha hepsi super!!! apachileri bben nasil unutmusum yahu :))

    eline saglik lulucum :)

    YanıtlaSil
  8. ezgi: 4 numara kizlara gicik olanlarin sayisi cogaliyor:)

    Kiz kiza toplandik: Senin postunu okurken evet evet buna da gicik oluyorum diye okumustum. Gicik oldugum o kadar cok sey var ki..

    YanıtlaSil
  9. kesinlikle tanımadığı kişilere gereksiz yorum yapanlara bende gıcık oluyorum :)

    YanıtlaSil
  10. vallahi bu listeler hep uzar, ama can alıcılarını seçmişsin.ben de çok uyuz olurum hemen samimi olanlara , çok yapmacık oluyor ve saygısız geliyor

    YanıtlaSil
  11. çok güzel yazmışsın=)))
    haklısın yani..
    gıcık olmamak değil özellikle o yemek yapmayı bılmem etmemle övünenler. sen saraylısın heralde diye sormak lazım=)

    YanıtlaSil
  12. gıcık olduklarınızın hepsine katılıyorum :) özellikle tanımadıgım insanların SEN diye hitap etmeleri yokmu sinir oluyorum :)

    YanıtlaSil
  13. bir de herkese hemen "sen" deme olayının şöyle de bir boyutu var: kişisine göre hemen "sen" deme. hani bazı devlet memurları, bankadaki gişeciler karşısındakinin tipine göre sen/siz demeyi seçiyor ya.. fakir görünümlü birine "sen şimdi şu kağıdı al, şuraya götür" vs.

    YanıtlaSil
  14. Lulu'cum listendeki her maddeye ben de ayrı gıcık oluyorum ama eeeen çok da 4. maddeye. Sanırım sık sık karşılaştığım için. Yemek yapamamaktan dolayı övünen kızları aşırı antipatik buluyorum, yapabilenlere de hafiften yukarıdan bakıyorlar "ayy mutfağa mı giriyosun" tadında.


    http://gizliteras.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Rebelcim sen de bendensin. Tanimadan etmeden ne yorum yapiyorsun! Cikkk cikkk

    CherrybLossomgirL: Evet evet iki dakika daha dusunsem gicik olacak milyon tane daha sey cikarabilirim.

    Verabox: O kizlara gicik demek istiyorum:)Evet evet onlar sarayli, biz de sarayli asci yamagi:)

    Asli: SEN deme bana diye bozasim geliyor onlari. Oyle bir cevap aldigimda illa ki SIZ kelimesini cumle icinde kullaniyorum. Ikinci seferde mecburen SEN'den SIZ'e gecirtiyorum

    Ezgi: Evet su kilik kiyafet her yerde insan davranisini degistiriyor. Takim elbise ile vezneye gittiginde hemen `SIZ` li, `EFENDIM`li cumlelere havada ucusuyor, fakir gorunumlu olsun, sort-tshirt olsun hemen SEN'e dusuyorlar. Bu duruma da gicigim.

    Giz: 4.madde kizlari her yerde. Hakikatten marifet sayiyorlar. Ben mutfaga giremem, ustum yag,sogan kokar, hic sevmem diyorlar ya, o noktada Ey mubarek insan onune tabagi koyunca yemesini biliyorsun diyesim geliyor:)

    YanıtlaSil
  16. Son yorumuna çok güldüm:) Ben liseye gidiyorken yaklaşık 5-6 yıl önce bu tipler okulun çevresinde çok fazla gezerdi ve ciddi anlamda kız tavlayabilirlerdi şaka gibi ^^

    YanıtlaSil
  17. Pluie: Yaaa o tipler nasil kiz tavlayabiliyorlar, inanamiyorum! Aklim da almiyor:)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.