Sayfalar

17 Ağustos 2011 Çarşamba

Gidenlerin Ardindan



Bir tabutun ustunde bir fotograf olacaklar, gazetedeki listede bir isim, 10 sehit derken bir sayi...Arkada biraktiklari icin bir sevgili...Bir evlat...Bir es...Bir baba....Kelimenin anlamina agir kacacak kadar cok sey ifade edecek geride biraktiklari icin.

Geride biraktigi cocugu veli toplantisina babaniz gelsin dediginde boynu bukuk kalacak,
Hastalikta saglikta bir omur boyu diye evlendigi esi, bir omrun bu kadar kisa olacagindan habersiz, yalniz kalacak,
Askere gidecek kadar koca adam olsa da bir anne-baba icin yine cocuktur netice de, sehit dusup hic buyuyemeyecek olsa bile....

Gazetelere bakiyorum simdi, gidenlerin ardindan... Gidenleri dusunuyorum, bizler icin olenleri...Kalanlari dusunuyorum...Bizler icin yalniz kalanlari...

Benim icim aciyor, kelimeler gercekten bos, bir omur bitti gidenlerle...
fotokaynak

8 yorum:

  1. hergune bir sehit haberi duyar olduk ,her seferinde bu yazdiklarin aklimdan gecer ve urperirim sonra kendime gelmek cok zor oluyor hani hayat bos eglen cos yapamiyorum beynimin bir kösesi tamamen bu haberlerle kanatiyor kalbimi onlarin bu canini feda ettigi vatanda bunu hak edecek bir millet biraktimi diye dusunuyorum malum millet kicini basini acmis diskoda barda hic biyerine takmadan egleniyor..

    bunlari dusundukcede sinirlerim bozuluyor insanligin bu kadar vasat duruma gelmesi ve bir terorist ceseti gibi yerde surunmesi canimi cok yakiyor ..

    Allah sabir versin !

    YanıtlaSil
  2. Cok zor cokk Allah sabır versin.
    Gelemiyorum artık bu haberlere ortalığı kırıp dökesim geliyor!

    YanıtlaSil
  3. BU ülke askerin tutuklandığı PKK'Lıların ortalıkta cirit attığı bir yere dönüştü ne yazık ki. Acı duyarak izliyorum gelişmeleri. Allah yardımcımız olsun..
    bloguma beklerim
    www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil
  4. İnsanın isyan edesi geliyor ama o isyan duvarlara çarpıp geri geliyor. Yitirilen kayıpların acısını yaşayan biliyor. O insanlar geri gelmeyecek ve yerleri de asla dolmayacak. Dilerim daha fazla kayıp verilmemesi adına adam gibi bir şeyler yapılır, sinirlerim kaldırmıyor artık bu haksızlığı.

    YanıtlaSil
  5. e.n.k. Bu sehit haberleri her zaman beni de urpertir. Hep kalanlari dusunurum. Allah biraktiklarina sabir versin

    hemera-nyks:Yazik ki ne yazik

    G.n.c. Evet Allah kalanlara sabir versin. Ben de artik gazete okumuyorum, haber dinlemiyorum bunyem kaldirmiyor

    Loves From Fashion: Kesinlikle cok ama cok haklisin. Askerler iceride. Ve daha ne kadar kalacaklari belli degil.Ve sehit haberleri gelip duruyor :(

    Giz: Isyan etsek de bir sey degismiyor malesef. Canimiz yansa da oglunu, esini, babasini kaybedenler gibi yanmasi mumkun degil. Biz bir kac ay sonra unutacagiz belki ama onlar bir omur hatirlayacaklar. Adam gibi bir seylerin yapilmasini ne kadar istesem de, pek de inancim kalmadi:(

    YanıtlaSil
  6. Sen reklamlarda, şarkılarınla, türkülerinle 10. yaş kutlamasını yap. Bizlerde evimizde rahat koltuklarımızda oturmuş ''Terörü lanetliyoruz'' diyelim. Ne tesadüf ki TSK'da öyle. Beraber sadece lanetliyoruz! Teşekkürler AKP yola devam.

    http://kacikturuncu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. beni guney kore'ye ucur:Durumu cok guzel ozetlemissin.Malesef:(

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.