Sayfalar

17 Ocak 2011 Pazartesi

Bir Lezzet Soleni: Beyti

Bu haftasonu esimin ailesi geldi ve buyuk bir aile olduk. Benim de dogum gunum yaklastigi icin dogum gunumu kutlamak adina yemege ciktik. Uzun zamandir methini duydugum, gidenlerin anlata anlata bitiremedigi, devlet baskanlarinin, film yildizlarinin, hatta astronatlarin agirlandigi, diger bir deyisle Istanbul'a gelen muhimin muhimi insanlarin guzel yemek deyince hemen kapisinda soluk aldigi Beyti'ye sonunda ben de gidebildim. Gittim ve bittim. Zaten restoranin distan goruntusu bile o kadar hos ki... Ici de ayri guzel. Giristen itibaren sanki bir muzedeymissiniz hissi veriyor. Buraya gelen unlu, muhim insanlarin yazilari, onlara ait esyalar camdan vitrinlerde sergileniyor. Ben kendimi kaybediyordum bunlara bakacagim diye, esimin cikista bakarsin uyarilari ile masamiza oturduk. Zeytinyaglilar ve salatalarla doyma noktama yaklastim. Etler ise sahaneydi. Size soyle soyleyeyim, gecenlerde Vedat Milor de gitmis, normalde illa ki bir kac yorum yapar, demis ki ben konusmayayim, sadece yiyeyim:) Ben de yedim yedim koca bir fil oldum:)
Yemekler sahane, ama fiyatlari biraz pahali. Normalde nereye gidersem, fotograf cekmek icin izin istiyorum, burada biraz tuhaf kacar diye cekemedim. Yukaridaki fotografi Beyti'nin internet sitesinden aldim. Son olarak sunu soylemek lazim, olmeden once yapilacaklar listesi yapilir ya, elinize kagidi kalemi alin, Beyti de bir kere yemek yemegi yazin:)

2 yorum:

  1. afiyet olsun :)

    izlemedeyim, yeni bloğuma beklerim

    http://rebeltakipte.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.