Sayfalar

26 Ocak 2011 Çarşamba

Hudaverdi vardi bir zamanlar

Eskiden bir Hudaverdi vardi. Koca koca gozluklu bir cocuk. Bu sene ne olduysa oldu herkes bir Hudaverdi oldu basimiza. Benim hala gozum alismadi oyle koca koca gozluklere..Cami falan da yok bu gozluklerin, boyle deyince de kendimi babaanne gibi hissediyorum. Sanki herseyin bir kullanima hizmet etmesi gerekir...Kendi yorumuma kendim de sasiriyorum ama alisamadim ozetle bu. Neyse, ben haric galiba bu gozlukler cok sevildi. Yuzun yarisini kaplayan, kocaman, camsiz sadece cerceve olan bu gozluklerin amaci dikkat cekmek ise...Evet evet kesinlikle basarili. Yanimdan bu gozlugu takan biri gecince gozumu ister istemez karsimdakine dikiyorum ve bu gozlugu insan neden takar diye dusunuyorum. Amannn bir sure sonra, benim de gozum alisir, belki benim de bir tane Hudaverdi gozlugum olur. Buyuk konusmamak lazim. Neyse uzatmayalim ozetle herkes baksin dalgasina!

4 yorum:

  1. ÇOK İLGİNÇ GELDİ AMA KESİNLİKLE TAKMAM NORMAL NUMARALI GÖZLÜĞÜMÜ DOĞRU DÜRÜST TAKMIYORUM..SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  2. evet benimde aklıma hüdaverdi gelir bu tip gözlükleri görünce :))

    YanıtlaSil
  3. ahahhüdaverdi ha.. iyi oturmuş .. bu aarada marilyn ve audreyi ben de çok beğenirim

    YanıtlaSil
  4. Bilge, bence de ilginc, su an takmam diyorum, ama belli de olmaz. Bu gozlukler bence sacimiza tac olarak kullanilabilir:)

    Rebeltakipte, hudaverdi veya eski babaanne gozlugu bunlar!

    Deli Anne, oturdu oturdu tam yerine oturdu. Ayrica, bu iki kadin doneminin en hos kadinlari bence:)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.