Sayfalar

17 Ocak 2011 Pazartesi

Keyif Yapmak Isterseniz

Bu hafta sonu keyifli keyifli gezdik ve artik sicak bir seyler icelim dedigimizde biraz da tesadufi bir kesifle Hera Pansiyon'da solugu aldik. Iyi ki de yapmisiz. Sanki burasi Istanbul degildi. Kendi halinde, kesfedilmeyi bekler bir sekilde, ev konforunda sicacik bir yer. Istanbul'lu bir Rum aile isletiyor burasini. Ailenin kizi Polenezkoy'un yerlisi ile evlenince, aile de buraya yerlesiyor ve Hera doguyor. Hem restoran hem de pansiyon hizmeti veriyor. Kapidan girince iyi ki de buraya gelmisiz dedik, oyle guzel bir histi ki, bir yanda sicacik yanan bir somine, karsisinda pofidik koltuklar, diger tarafta masalar, bir yanda eski evlerde rastlayacaginiz bufeler. Diyorum ya ev konforunda...
 Biz de usumusuz, kis gunu evde olma hissiyle, sahlep siparisi verdim. Icim isindi. Servis baya hizli. Bir yandan bunlari yaziyorum ama bir yandan da oyle guzel, kesfedilmemis kalsin, burasi bozulmasin istiyorum. Bencillik yapmiyorum ve guzel seyler paylasilmali diyorum. Ve fotograflari sizinle paylasiyorum, belki siz de bir kacamak yapmak istersiniz.


3 yorum:

  1. polonezköy çok uzak yahu :|

    YanıtlaSil
  2. Gok cok haklisin,uzak!Insan bazen uzakta kalmak da istiyor, herkesten uzakta, sadece kendine zaman ayirmak, nefes aldigini hissetmek. Iste burasi oyle bir yer. Kacis ve ev:)

    YanıtlaSil
  3. hehe o zaman kaçmak istediğim zamanlar için not alıyım burayı :)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.