Sayfalar

1 Ocak 2011 Cumartesi

Yilbasi Gecmis Kime Ne Ruhu Yok Bir Kere

Hala simdi sizlere suradan yaziyorum gibi cumlelerle bu yaziya baslamadigima gore, siz anladiniz, bu yilbasi da zengin olamadim. Aldigimiz onca bilete ragmen. Varsin olsun.
Bu yilbasini evde herhangi bir aksam gibi gecirdik. Biraz keyif yaptik, film izledik, sarap ictik. Guzeldi, sakin ve keyifliydi. Simdi de nerede o eski bayramlar dercesine, eski yilbasilarini dusundum ve onceden ne yapardim diye kendime sordum. Esasinda hic bir zaman yilbasilarini oyle kutlamali partilerle, sabahlara kadar dans dans dans seklinde gecirmedim. Ama yilbasinda guzel olan bir sey vardi benim icin. Uzaktaki arkadaslarimiz icin aylar oncesinden, guzel bir yilbasi karti secmek, o karta el yazimizla guzel seyler yazmak ve postaneye gidip gondermek ve ayni zamanda postacinin yolunu gozlemek.
Simdi e-kart var, e-posta var, mesaj var, ama ruh yok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.