Sayfalar

5 Ocak 2011 Çarşamba

Kadin Dedigin Bazen Adami Fena Cildirtir

Dun Hurriyet'de Ayse Aral'in yazisini okudum. Hem eglendim hem de biraz dusundum. Simdi ozet gecmek gerekirse, Ayse'nin sevgilisi anladigim kadariyla ince ruhlu bir erkek, surprizler yapan, sevgilisi icin  şaşalı  organizasyonlar duzenleyen vs vs daha da devam ediyor...Yani etrafta filipinli masajcilar, kafani her cevirdigin yerde cicekler, helikopterle turlar, bilmem ne adasinda muz yapraginda levrekler...
Bu liste gider gider...Yani her kadin biraz ilgi ister... Ne!!! Biraz mi? Hadi hadi soyleyelim:) Birazdan fazlasi...Yani isteriz de isteriz ama hem ilgilensin hem sıkmasın da isteriz. Kivami iyi yakalasin, adami bunaltmasin, ama ilgisiz de birakmasin. Artik ne bekliyorsak veya beklemiyorsak, erkek dedigin sahsiyet arada derede bir sekilde hep kalir,ne yapacagini sasirir.
Simdi Ayse de bu ilgiden birazcik bunalmis, tatile gelirim gelmesine de bazi sartlarim var demis:) Ayse'nin agzindan cevabi aynen yaziyorum. "Tamam, geliyorum ama sakın benim uçak biletimi falan almaya kalkma ben alacağım bu bir. İkincisi; ben bu tatilde kafa dinlemek istiyorum; şaşalı organizasyonlar, etrafımda dolanan garsonlar, Filipinli masajcılar, hediyeler, her kafamı çevirdiğimde orada burada çiçekler istemiyorum. Yani salaş bir tatil istiyorum. Üçüncüsü de özgür olmak istiyorum, canım o an ne isterse onu yapmak istiyorum."
Vayyy... Sen misin bunu isteyen...Adam hay hay demis. Ayse almis ucak biletini, inmis havaalanina ne gelen var ne giden, aliskanlik var tabi, hemen aramis sevgilisini, sofor nerede diye... Adam sen istedin diye gondermedim demis. Tabi daha varan bir:) Iyi tamam demis, atlamis taksiye..Sıkı durun! Varan iki...Salas takilmak mi istedin al sana pansiyon. Hem de bu havada kalorifersiz bir pansiyon...Tabi pansiyon da oyle merkezi bir yerde degil...Git Allah git yol bitmemis, taksi parasi da bu arada 350 TL etmis. Tabi yoldan gelenin karni ac olur, tabi adam dusunceli ya, yapmistir bir guzellik diye bir umut... Yemek icin rezervasyonu nerede yaptirdin diye sormus... Eee lokanta kapanmis, ama beyefendi ozunde ince oldugundan, lokanta kapanmadan sevgilisini dusunerek, guzel bir sandvic yaptirmis(Bak sen incelige:)....Sonra homini girtlak, pufidi kandil, tumba yatak:)
Yazi cok eglenceli... Bizlere bir nevi hayat dersi verir niteliginde... Neymisssss? Yok ben cok ilgi istemiyorum, yani hep ariyor, ne oyle yemek rezervasyonlari falan demeyecekmissin, adam dusunmus yapmis deyip sukredecekmissin! Agzindan cikan her sozu dusunup edecekmissin... Dusunmeden konusanlara, sonradan soylediklerine pisman olanlara gelsin bu sarki...Aci biberler sur dilime...Dudaklarima....:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.