Sayfalar

29 Ocak 2011 Cumartesi

Hayat Icki ve Seksten Ibaret midir?

Sagolsun Bulent Arinc seneye damgasini vuracak bir aciklama yapti ve memleket meselelerimizde sanki konusulmasi ve cozulmesi gereken milyonlarca mevzu yokmus gibi bu konuyu gundeme tasidi. Tartismayi gazetede gorur gormez isigi yemis tavsana dondum, oylece kalakaldim. Insanin sorasi geliyor, sizler icin hayat neden ibaret diye. Kimse kusura bakmasin yazdiklarim, yazacaklarim ve dusunduklerim icin. Isteyen insan icer, isteyen insan sevisir.
Bulent Arinc demis ki "Hayat içkiden ibaret değil. Hayat seksten ibaret değil. Bir kısım çağdaş düşünceye sahip olduğunu söyleyenler sadece içki ve seksle olaylara bakıyorlar. Evet onlar da bir insan için çok büyük ihtiyaçlar. Onlara da ihtiyacımız var. Onlar da bir şekilde tatmin edilecek ama Türkiye bir hukuk devleti. Bu hukuk devleti içinde de her şeyin bir ölçüsünün olmaması, özgürlüklerin sınırsız olmadığı gibi çağdaşlığı içki kadehlerinde aramak ve orada bulmak isteyenlere ithaf olunur." Evet evet hukuk devleti...Yakinda yatak odamiza da girerler, sinirlari cizmek icin. Yani insani konusturuyorlar. Bu beyanatlardan once, sanki birileri cikti eylem yapti, butun hayatimiz seks ve ickiden ibarettir dedi. Ne diye boyle bir aciklama yapma geregi duyuyorlar anlamiyorum. Neyse gerilmeyelim, Omer Hayyam'dan bir dortlukle yaziyi bitirelim.

Dünyada akla değer veren yok madem,
Aklı az olanın parası çok madem,
Getir şu şarabı, alın aklımızı:
Belki böyle beğenir bizi el alem!
fotokaynak

1 yorum:

  1. cnm sonuna kadar katılıyorum sana.. daha neler yaşıcaz bunlarla hiç bilmiorum, her gün bir olaya geriliyoruz zaten sayelerinde... son dortluge bayıldım bu arada:)))

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.