Sayfalar

27 Ocak 2011 Perşembe

Bugun Benim Dogum Gunum!

Bugun benim dogum gunum. Son iki senedir dogum gunumle ilgili hissiyatsiz bir haldeyim. Neden bilmiyorum. Onceden hediyeler, partiler gibi bir beklentim olmasa da, daha haftalar oncesinden dogum gunum geliyor diye icten ice heyecan duyardim. Esas gunde ise, icimde bir kipirti olurdu. Suan icime bakiyorum, hissettiklerime, tik yok bende, gayet siradan bir gun. Bu arada 28 oldum. Her yasimi severim ben. Hayata dair uzun planlarim yoktur, hic bir zaman olmadi da... Icinde bulundugum `an` i iyi yasamaya bakarim ki, ileride pismanliklarim olmasin. Hayat bir sekilde geciyor iste, her gun ayri bir hikaye...Ufff depresif miyim, neyim bilemedim?
fotokaynak

7 yorum:

  1. iyi ki doğmuşsun nice yaşlara :)

    YanıtlaSil
  2. mutlu yaşlar senin olsun canım..

    YanıtlaSil
  3. Doğumm günün kutlu olsun...Nice nice senelere ...

    YanıtlaSil
  4. İyki doğduunnn..Mutlu yıllar sanaaaaaa.:):)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim hepinize!Mutlu oldum mesajlarınızı görünce:)

    YanıtlaSil
  6. Sağlıklı, mutlu nice yıllara.doğum günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  7. Doğum günün bundan sonraki güzel günlerinin habercisi olsun.Yine unuttum bak.

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.