Sayfalar

24 Ocak 2011 Pazartesi

Cicek Yapmak

Internette gezinirken bu cicekleri buldum. Yapilma surecini de cok guzel anlatmislar. Su aralar deli gibi bir seyler yapasim var, ama kendimi tutuyorum, sinava calisiyorum diye. Sinavi bir geceyim, carsi, pazar neresi olursa kendimi yollara vuracagim. Sonra da dizimi kirip evimde, bir seyler yapacagim. Tabi bir seyler ne olur bilemiyorum. Internette gezindikce insanin aklina turlu turlu fikirler geliyor, esinleniyor. Mesela, yandaki cicek. Cok basit, cok pozitif ve cok guzel. Tani insan hemen gaza geliyor ve ben de yapmak istiyorum diyor. Ben yapinca her asamasini burada tek tek anlatirim. Ama o kadar bekleyemem, ben kendim de yaparim derseniz, sitesinin kendisine sizi isinlarim. Isin isinnnnnn!
fotokaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.