Sayfalar

19 Ocak 2011 Çarşamba

Sehirde Indirim Var!!!

Bir seyi ucuza alinca cok mutlu olanlardanim ben. Birisi aldigim bir seyi begenirse, hemen aaa onu suradan su kadara aldim diye pat diye soylerim. Hatta duydugum, gordugum firsat diye nitelendirebilecegim seyleri yakinlarimla paylasirim ki herkes faydalansin. Simdi de firsat, kampanya, ucuzluk derken son donemlerin yeni trendi, indirim siteleri...Markapon, Grupanya, Grupfoni, Firsat Kulubu ve daha niceleri. Her gun bir tane daha cikiyor ve bazen inanilmaz firsatlar olabiliyor. Uye oldugun sitelerden gunluk gelen mailleri de tek tek takip etmek benim baya bir zamanimi aliyor. Sagolsunlar buna da bir cozum bulmuslar. Sehir firsatlari diye bir site yaratmislar. Bu sayfa sayesinde gelen maillerinize tek tek bakmak yerine, sehrinizi secerek, bulundugunuz sehirde olan kampanyalarin hepsini gorebiliyorsunuz. Benim isimi kolaylastirmislar. Belki sizin de ilginizi ceker:) Evet evet super diyorsaniz, buradan buyrun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.