Sayfalar

30 Ocak 2011 Pazar

New Look'dan Alisveris Yapan Var mi?

Newlook 'un internet sitesinde cok guzel seyler begeniyorum. Ayakkabi, canta vs uygun fiyata seyler olabiliyor. Internet sitelerinde bir sorun cikarsa vs diye ulasabilecegimiz bir e-mail adresi olmadigi icin, hafif hafif tereddute duserek, doldurdugum sepeti her seferinde siliyorum. Bu sebeple sizlere sormak istedim. Newlook'tan alisveris yapaniniz var mi? Var ise, urunleriniz Turkiye'ye kac gunde geliyor? Newlooktan alisveris yapanlarin tecrubelerine ihtiyacim var, hadi pamuk parmaklar klavyeye:)
fotokaynak

3 yorum:

  1. cnm uzun zamandır anca zaman bulabildim.. bugün toptan okuyorum bütün yazılarını, o yüzden gecikmiş yorumlarım için kusura bakma ;) buna benzer bi konuyu baska bi blogta da okumuştum, onlarda da aynı kaygılar var. Linkini veriyorum bi bak istersen belki birileri denerde yazarlar...
    http://diddanslamode.blogspot.com/2011/01/on-line-als-veris-new-look.html

    YanıtlaSil
  2. canım peki sen alışveriş yaptın mı New Look'tan ? izlenimlerin neler merak ettim :)

    YanıtlaSil
  3. Sinemcim: Kusura bakma bu yorumuna cevap yazmamisim. Cok gec farkettim:( Did'in blogunda nasil olduysa kacirmisim,henuz siparis vermedim.

    Gok: Yok canim alisveris yapmadim, ne bileyim yurt disindan bir kac kere siparis verdim gumruge takildi galiba, sonrasinda ben de vazgectim. Ama newlook'a bakmayi hobi edindim. Ara ara bakiyorum:)

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.