Sayfalar

11 Kasım 2010 Perşembe

Ben cildirmayayim da kim cildirsin!

Yarin sabah sirkette kahvalti gunu var. Bu ikincisiymis. -mis diyorum cunku biz gormedik. Kahvalti yapanlarin yalancisiyiz:) Gecen ay Tunus'dayken ilk kahvalti zirvesi yapilmis, kekler, simitler vs. Bayram oncesi 2. kahvalti zirvesini yapalim dedik, is bolumu yapildi, `keki ben yaparim`, `nutellayi ben getiririm` .....yani umutluyum yarin sabahki kahvalti ayni bayram sabahlarindaki kahvaltilar gibi olacak. Hafif telasli ve neseli...Ben de ne getirsem ne yapsam diye dusunurken, kahvaltinin goz bebegi olan simitin yanina en guzel eslik edecek sey dedim, krem peynir dedim, usenmeyim dedim, markete gittim. Kocamaaan bir krem peyniri aldim. Bir de aksam yemegi icin gunu kurtarmalik seyler. Ev tam takir kuru bakir:) Gecen hafta buzdolabimiz bozuldu, herseyi cope attik, buzdolabini bosalttik. Dusundukce hala uzuluyorum cope attigim peynirlere..Ahhh ahh o peynirler bana televizyon karsisinda keyif yaparken eslik edeceklerdi, baligimin yanindaki rakiya meze olacaklardi. Hepsini kendi ellerimle verdim cop tenekeme. Vedalastik onlarla...Gerisi hepten kolay oldu. Bu da bozulur bunu da at, evet evet bunu da...Simdi dolaba bakiyorum canim birsey cekince, kapagini aciyorum.Sonra tekrar geri kapiyorum. Bir de bu pazartesi phukete gidecegiz diye inatla bir sey almiyorum. Bugun de sadece gunu kurtarmalik seyler aldim, guzel bir yemek yaptim. Tabi aldigim krem peynirini de dolaba koydum. Kapiya not yazdim. Sabah muhakkak dolaptan alacaktim, unutmayacaktim!Aksam da esime anlattim bi hevesle. Yarin biz kahvalti yapacagiz sirkette, ohhhh mis gibi citir simit, ben de krem peynir aldim yeme de yaninda yat diye...Sanki bunlari ben soylememisim. Ben boyle blog mlog vs internette gezinirken, esim geldi `ohh bu peynir de ne guzelmis' diye...Yani acayip sinirlendim. Ben gideyim markete alayim peynirimi, geleyim eve, bi de soyleyeyim esime, kahvalti icin aldim diye... Sonra o da gelsin desin peynir ne guzelmis diye. Sonra ben koltuktan bi hisimla kalktim. Yok yok kesin saka yapiyordur diye.Ama nerdeeeee:( Peynirde koca bir gedik... Soyleyince hatirladi. Cikip alacaktim, saate baktim, market kapali... Offf offf bi de bizimki akil veriyor.Sabahleyin marketten alsan diye.. Ben de butun cumle aleme yazacagim herkese de anlatacagim dedim. Bu sefer de blog basligini `Peynir canavari` koy diye akil vermeye basladi. Gulsem mi bilemedim, yoksa beni dinlemedigine uzulsem mi??? Ama neymis hayat dersi... Bir erkek televizyon izlerken, bir sey demiyecekmissin...Ya da esini bileceksin, evde bir peynir canavari var diyeceksin...
fotokaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.