Sayfalar

25 Kasım 2010 Perşembe

Icimdeki Deli Nermin

Ferhunde Hanimlar diye bir dizi vardi. Izleyenler bilir.Orada da bir Deli Nermin karakteri.(Melek Baykal bu karakteri canlandiriyordu). Wala bazen icimde bir deli Nermin yasiyor diye dusunuyorum.
O kadar yoldan geldik insan bir jet lag olur, uykumda bir sikinti yok ama beyin hucrelerimde, ruhumda var. Insan tatilden gelince dinc olur, moral bulur, toparlanir. Yok bende kesin bisi var. Ne bileyim butun buhranlarimi kusandim, pacalarimdan bunalim akiyor. Evime kapanmak istiyorum bu karamsar havalar bitene kadar, battaniyemi uzerime cekip koltuga uzanmak ve hic kalkmamak.
Ne bileyim manik depresif mi oldum nedir? Bir yandan soyle dunyanin bir ucuna fakir ulkelere gidip oradaki insanlara gonullu yardim etmek isterken buluyorum kendimi, icimdeki supergirl tisortunu cikarip. Bir yandan da hic bisi yapmak istemiyorum.Akil hastanesine yatan Deli Nermin misali. Hastanedeyken kendini bir star zannediyordu. Emel Sayin im ben diyordu. Ziyarete gelenler ise onun hayranlari:)
Komik kadindi Nermin. Kocasi Kel Fehmi'yi hamsi gozlu kocacim diye severdi. Oyle neseli, bunalim deli deli halleri vardi. Nerden aklima geldi simdi aksam aksam. Merak ettim biraz internetten bakayim dedim. Youtube'a baktim dizinin eski bolumlerine. Kadini izledikce nesem biraz da olsa yerine geldi. Keske bu Deli Nermin bizim komsumuz olsaydi. Cat kapi gelseydi, iki cift muhabbet ederdik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.