Sayfalar

23 Kasım 2010 Salı

Phuket Yolculugumuzun Ilk Gunu

Evime dondum. Evim evim guzel evim diyecegim ama diyemiyorum. Tatil gibisi var mi yaaaa.....
Yok tabi yok yok yok. Her tatil donusu ben boyle olmak zorunda miyim? Her seferinde hayatin anlamini sorgulamaya, ben ne yapiyorum burada demeye, her sabah kalktigimda Orhan Gencebay veya Ferdi Tayfur modunda arabesk takilmaya...Aklimi basima alip kendime gelmem lazim. Biri beni tokatlasin bu ruyadan uyandirsin:)
Tatilin kotusu olmaz zaten, ammaaa velakin cumbur cematiiinnnnn benim bu bayram tatili kacamagim tam anlamiyla kizgin kumlardan serin sulara, bunalimlardan huzurlara ermelere, yeme de yaninda yatmalara kadar uzanan bir tatildi iste.
Farkindaysaniz aklim biraz daginik, hala konuya bile giremiyorum, benim aklim Phuket'de kaldi. Daha da sacmaladan baslayayim ilk gunumden:)
Ilk gun ucagimizin saati 14:20'de olmasina ve evimizin havaalanina 5 dakika mesafede olmasina ragmen, erkencikten havaalanina gittik. Yani garantici kisiligiz ya...Aman efendim sira olursa, zaten yurt disi cikis harc pulu da almamisiz, bir de ustune bayram...Wayyy efendim ucak bizi beklemez, en iyisi biz gidip orada bekleyelim dedik ve atladik gittik havaalanina. Herhalde cogunluk Cuma'dan cikmis yola. Pazartesi havaalani o kadar da kalabalik degildi. Yurt disi harc pulumuzu aldik. Sonra gazetemizi de alarak, havaalaninda dis hat gidiste yer alan Restro'ya gittik. Cayimizi, tostumuzu aldik, gazetemizi okuyarak keyif yaptik. 12:00'de kontuar onunde bulusma vardi. Biz de hemen check in islemlerimizi yaptirdik. Garanti Zone Lounge'a gectik. Lounge'larin en guzel yani, sadece kredi kartinizi pos cihazindan gecirerek, ucus saatinize kadar keyif yapabileceginiz bir ortam olmasi. Hem de hic ucret odemeden. (Bazi kartlar icin ucretli, detayli bilgi icin tiklayiniz) Taze sikilmis portakal sulari, salata bar, meyve, internet bla bla blaaaaaa...Keyifli yani.Neyse efendim birazcik da ATU Duty Free Magazasi'nda gezindik. Sonra ucus saatimiz gelince. Ucagimiza bindik. Ve ver elini Bahreyn.Bahreyn'de ucretsiz internet hizmeti veren yerler vardi. Ben de oradan hemen bloguma girdim :)
Bahreyn gumruksuz tarafta blackberry telefonlar cok ucuz. Duydugumuza gore orada yasaklanacakmis, o yuzden elden cikarmaya calisiyorlarmis. Giderseniz aklinizda bulunsun.
Bahreyn'de cok zamanimiz yoktu hemen Bangkok ucagina bindik.Uzuuuun bir yolculuk yaptik.Ben misil misil uyudum. Zzzzzzzzz. Bangkok'tan da valizlerimizi aldik ve bu sefer de Phuket'e uctuk. Phuket'e indigimizde rehberimiz Kemal Bey bizi karsiladi. Havaalaninda disari cikar cikmaz gordugum hava karsisinda neredeyse aglayacaktim. Yagmurlu, gri, kapali...Akliniza en sevmediginiz havalari getirin bu kombinasyonda oyle iste.
Otobusle otelimize gittik. Woraburi Phuket Spa& Resort Otel'e yerlestik. Tayland'a gitmisiz, o kadar yol gelmisiz, daha otobusdeyken masaj rezervasyonumuzu yaptirdik. Otele valizi koyar koymaz, otelden ciktik. Ilk gun gittigimiz masaj salonu biraz pahaliymis daha sonraki gunlerde anladik. Pahali diyorum ama Phuket'e gore... Belki baskalari da gider vs diye fikir vermesi acisindan, fiyatlari yaziyorum.sakin Turkiye'deki fiyatlari dusunup bunalima girmeyin. Bir kisi 2 saati 900 baht (20 baht yaklasik 1 TL). Bu durumda bizim masajin 2 saati 45 TL'ye gelmis oldu. Oyle guzel masaj yapiyorlar ki hem de 2 saat. Biz esimle birlikte yaptirdik. Masaj esnasinda bebek gibi uyumusuz. Yol yorgunluguna birebir geldi. Masajdan ciktik, gevsemisiz, bambaska yerleri kesfediyoruz, agzimizda bir sapsal gulumseme. Bir mutlu bir mutluyuz ki....Sonra da Phuket'in en guzel deniz urunleri restoranlarindan Savoy'a gittik. Tayland'da bir cok yerde deniz urunleri restoranlari var. Disarida acik bir tezgah,istakozlar, yengecler, kalamarlarlar, koca koca jumbo karidesler.... Simdi yazarken bile gozumun onunden tek tek geciyorlar. Mmmmmm....Bizim gozumuz donmus, acayip zengin bir menu. Biz basladik o da olsun bu da olsun...Himm bu guzele benziyor sunu da alalim.
En sonunda garson mudahale etti. Allahtan oyle yapti. Yani siz iki kisisiniz bu kadarini imkansiz yiyemezsiniz. Biz de soz dinledik bazilarini iptal ettik. Zaten yemegin son lokmalarinda tokluktan aglayacaktim. Yani hem kalmasin diyorsunuz iciniz gidiyor bir yandan da taaaa burama kadar doydum modundasiniz. Yemegimiz bitti atladik tuktuk taksiye. Mars mars otele... Ertesi sabah phuket ada turu vardi, yorgunduk, biz de yastiga basimizi koyar koymaz uyuduk.Zzzzzzz....