Sayfalar

26 Kasım 2010 Cuma

Patong Geceleri

Patong bir nevi Phuket'in gobegi:) Yani sehir merkezi gibi bir sey. Adim basi turist, geceleri eglence vs. Buranin da en unlu caddesi Bangla Caddesi. Bir nevi arsiz sokak:P Aksam saat altidan sonra cadde trafige kapaniyor, sonra da neredeyse igne atsaniz yere dusmuyor.
Degisik bir eglence anlayisi, esasinda ben bakarken hic de eglenmedim, hatta uzuldum. Burasi seks turizminin tavan yaptigi yer. Her yer de kizlar, barda, sokakta her yerde. Yani kadinin seks kolesi olarak pazarlanmasi veya isinin bu olmasi beni uzuyor. Onlar icin bir sorun yok gibi esasinda. Cunku orada bu is gecim kaynagi olarak dusunuluyor. Kulturel bir sey de olabilir belki.Ne olursa olsun gordugum manzara beni uzuyor.
Bunlara takilmadigim zamanlarda ise Bangla Caddesi tamamen bir gozlem caddesi. Bir suru insan var, degisik ulkelerden. Barda kizlar var, yabanci erkeklerle oturmus, hafif cilve ile muhabbet ediyorlar. Yasi kucuk bir kizin yaninda yasli basli adamlar gorebiliyorsunuz. Biz Turk erkeklerini de fazlasiyla gorduk. Eee bayram tatili demisler, Tayland'a cikarma yapmislar.

Biz de oturduk sakin bir yere, soyle geleni geceni iyice gorebilecegimiz bir yere. Basladik izlemeye:)
Buraya dair baska bir sey daha, ilk defa dunyada kadin olarak rahat edecegimiz bir yer varmis dedim. Istediginiz kadar kisa giyinin, istediginiz kadar suslenin kimse gozlerini dikip size bakmiyor veya rahatsiz etmiyor. Burada erkek olmak zor is. Hele de tek basina bir erkekse:)
Esimle gezerken ara ara kadinlarin bana gicik oldugunu hissettigim anlar olmadi degil. Zaten gitmeden de baska sitelerde boyle yorumlar okumustum. Erkeklerin yanindaki kadinlara uyuz oluyorlar diye.Dogruymus oluyorlarmis:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.