Sayfalar

23 Kasım 2010 Salı

Phuket- 2.Gun-Phuket Ada Turu

Phuket'de 2. gunun sabahi erkenden kalktik. Otelde kahvaltimizi yaptik. Ben ananas sevmem diyordum megersem ben ananas nedir bilmiyormusum ta kiiii burda boyle ananaslar yinene kadar. Her an yiyebilirim.
Phuket guya ada ya, insanin aklina ne bileyim Buyukada falan geliyor. Esasinda baya buyuk bir ada.
En basta adanin guneyinde bulunan, eskiden deniz feneri olarak kullanilan yeri gezmekle basladik. Bu adanin her yerinde kucuk Buda heykelleri var.

Simdi tatilin her gununden bahsetmek istedigim icin, biraz kisa kisa anlatabilirim cunku araya zaman girdi, ben de tatil anilari daha sicakken sizinle paylasmak istiyorum. Fotograflar da daha net gorulsun diye biraz daha buyuk olacak sekilde ekliyorum.
Buradan da fil safarisi ve kobra sova gittik. Ben hayvanlara korktugum icin cok yaklasamayan biri olmama ragmen, filleri resmen kucakladim. Mumkun olsa evimde fil beslemek istiyorum. Ne tatli ne akilli varliklar...

Aklima bir fil sarkisi geldi. Benim en sevdigim -bence en eglenceli-cocuk sarkisi:)
Ben bir bebek filim
Büyüyecek miyim
Burnum küçük bir hortum
Su bulur muyum
Birgün arı konsa küçük kuyruğuma
Kaçmak kolay değil bu kısa boyumla..

Arı benim adım bütün gün uçarım
Küçük fili bulup üstüne konarım
Fil benden korkmasa benimle oynasa
Gezer eğlenirdik bu güzel ormanda...

La la laaaaaa... Neyse efendim fil safarisi turu da bitti. Daha sonra bir Wat Chalong tapinagini ziyaret ettik.
Sonra  `kaju` fabrikasina gittik. Kajulari orada gorevliler tek tek ayikliyor. Acikcasi cok zahmetli bir is. Gitmeden rehberimiz Kemal Bey bir cok cesitte kaju var demisti de dogrusu bu kadarini tahmin dahi etmemistim. Sade, tereyagli, tuzlu, cikolatali, balli susamli, krokanli, acili, sarimsakli..... Yani hay masallah dedim:) Gittiginizde hemen ikram etmeye basliyorlar. Ogle yemegini de gezmekten yiyememistik oyle guzel geldi ki bu kajular.Mmmmm...


Phuket turumuzun son duragi da dunyanin en buyuk mucevher magazasi zinciri olan Gems Jewellery Galery idi.Pahali olan bir seyin benim ilgimi cekmemesi ve bunyemin almayacagim seye bakmama egilimi gostermesi sebebi cok kisa bir tur attik magazada. Hatta her musteriye bir mihmandar veriyorlar. Muhtemelen bizim bu kadar kisa surede tur atiyor olmamiza o da sasirmistir. Ama itiraf etmeliyim goz ucuyla baksam da cooookkkk guzel mucevherler vardi. Gidenlere duyurulur:)
Aksama da Fantasea Show'a gittik. Bu show beklentimin cok ama cok ustundeydi. Sovun yapildigi salona girmeden once Fantasea alaninda filleri sevdik, dukkanlardan alisveris yaptik, oyunlar oynadik. Bu alan tam bir gorsel solen diye dusunuyorsunuz ama iceri girince gorsel solen daha da gorkemli solene yerini birakiyor. Oyle buyuk bir sahne var ki. Bazen bir bakiyorsunuz 20 fil hepsi ayni anda sahnede. Phuket'e yolu dusenlere kesinlikle tavsiyemdir. Gidin, gorun, keyfini cikarin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.