Sayfalar

25 Kasım 2010 Perşembe

Phuket-4. Gun Devami

Butun gun sahilde yuzduk, keyif yaptik ama keyfi daha da surdurmek istedik. Aksam otelde yemegimizi yedik. Atladik tuk tuklara, dogru masaja. Bir gun onceden de aldik tuyolari. Bizimkiler bir masaj salonu kesfetmisler. Hem temiz hem masajlar super diye duyduk. `Real Massage` adresimiz.
En basta atmosferden bahsetmeliyim. Butun calisanlar siyah giyinmis, etraf sessiz, oyle yoga salonlarinda olan dinlendirici muzikler, ayak masaji icin neredeyse yatak olan koltuklar, duvarlar yerine perdeler vs. Klasik hasta sedyesine benzer yerler yerine yerlerde sungerden minderler var. Her sey en ince ayrintisina kadar dusunulmus. Allahtan hemen gitmisiz, ilerleyen saatlerde randevu bulmak neredeyse imkansizdi. Tabi bu masaj salonunu lutfen oradakilerle kiyaslayin. Turkiye'de yer alan luks masaj salonlari ile degil. Cunku burasi adiminizi atar atmaz siz ozelsiniz, bu masajdan sonra kesin rahatlayacaksiniz vs imaji veren bir yer degil. Tabi Turkiye'de Phuket'e gore bir cuval para dokuyorsunuz.Phuket'de ise neredeyse bedava.
Neyse gelelim masaja. En basta ayak masaji ile basladik. Tam tamina 1 saat, ayagimin her noktasina rahatlama geldi resmen. Koltuk da yatakvari bisi oldu. Daha guzeli var mi? Biz o bir saat icinde bir guzel uyumusuz. Sonra tai masajina sira geldi. O da bir saat. Tabi bu biraz daha baskili oldugu icin uyumak mumkun degil. Bize masaj yapan kadinlar da cok eglenceliydi. Hem gulduk, hem rahatladik. Ve bu 2 saat icin verdigimiz para icin daha da mutlu olduk. Soyle ki ayak masaji 250 baht yani 12.5 TL, tai masaji ise 200 baht yani 10 TL ve bahsis 100 baht yani 5 TL. 2 saatlik masaj icin 27.5 TL odemis olduk ve kendimizi biraz simartmis olduk. Gitmek isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim. Hem ucuz, hem kaliteli. Real Massage, gitmek isteyenlere Patong'da Savoy Restoran'a 200-300 metre uzaklikta.


Biz masaji yaptirmisiz, huzura ermenin nirvana noktasindayiz, tam masaj salonundan cikacagiz, esim orada motosikletle ilgili tisort giymis birini gordu.Hemen muhabbete basladik, sorular sorduk. Tayland'da motosiklet surmek nasil, nerelisin vs. Biz motosiklet sehirlerarasi yollarda surulmuyor diye duymustuk, bize de baya sacma gelmisti, tabi onu da sorduk. O da bir problem yok, sehirlerarasi yolda da kullanabiliyor dedi. Biz de ilk bilgiyi rehberimizden ogrenmistik. Ertesi gun ona soyledik. O da yasal olak yasak oldugunu soyledi. Sizin Tayland'da sehirlerarasi yolda kullanmaya niyetiniz var ise, kendiniz de bir arastirin derim. Neyse efendim, muhabbet muhabbeti acti. Konustugumuz kisinin esasinda masaj salonunun sahibi oldugun oğrendik. Adi Guy, Belçikalıymış. Bazen Singapur da bazen Phuket de yaşıyormuş. Burada Harley Davidson barı ve oteli oldugunu soyledi. En basta tarif etti gidelim diye, sonradan da ben sizi gotururum dedi. Baya bir yol yurduk. Hatta normalde girmeyecegimiz ara sokaklara girdik, ben bir noktada endiselenmeye basladim, bobrek falan verecegiz herhalde diye. Sonunda bara vardik. Bar muazzam. Her yerde motosiklet konseptli seyler var. Bardan arka tarafa gecince otele  geciyorsunuz. Odalarin onunde havuz var ve havuzun icinde bile motosiklerde olan alev motifleri var. Tamamen Harley Davidson konseptli bir otel.


Otelin adi Nicky's Handlebar. Guy bizi otelin sahibi ile tanistirdi, Nicky ile. Ayakustu biraz sohbet ettik, Guy, Nicky'ye koleksiyonunu gostermesini soyledi ve sonra kapilar acildi. Ta daaaaaaaaa!!! Inanamazsiniz, bir nevi agzim dustu, garajinda bir suru motosiklet var. Hepsi Harley Davidson, yani beni cildirtacak modellerden. Bizde de BMW 1200 GS var, esim Enduro seviyor, ben ise Harley:) Harley dendigi an da motosikleti sevmeye basliyorum cunku benim icin Harley karizma demek, ruh demek, yillanmislik demek. Tabi bu kadar motosikleti bir arada gorunce siz dusunun benim agzimin nasil dustugunu:) Bu motosikletlerin cogu Nicky'ye aitmis. Bir kismi ise tatile cikan kisilerin, kiralansin diye buraya birakiyorlarmis.

Motosikletlerin oldugu yerde cok guzel arabalar da vardi. Bir Ferrari, 1950 donemlerine ait bir Fiat, modelini hatirlayamadigim bir kac araba daha..


Tabi ne tarafa baksam, saskinligimi gizleyemiyorum bir yandan da sizlerle paylasabileyim diye fotograf cekiyorum. Araba bolumunden ciktik ve oteli gezmeye basladik.

Odalarin ici de en az disi kadar tasarim harikasi. Burada asagi yukari her yerde motosiklete ait bir parca bulmaniz mumkun. Benim en cok ilgimi ceken sezlongun yumusak minderini kaldirdiklari zaman gordugum manzaraydi. Birbirinin icine gecmis carklardan yapilmisti.


Buraya kadar gelmisken barda bir bira icmeden gitmek olmazdi. Saatin nasil gectigini anlamadan orada olmanin keyfini cikardik. Bunlar da bardan goruntuler...
Esasinda fazla yaziya gerek yok, fotograflar her seyi anlatiyor ve ben de sizi fotograflarla birakiyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.