Sayfalar

9 Kasım 2010 Salı

Nikah Sekeri


Gecen haftasonu Ankara'da bir dugune gittim. Daha dogrusu bir kokteyle. Cikista dagitilan nikah sekerini sizinle de paylasmak istedim. Genellikle bu tarz seylere verilen parayi birazcik cope atilan para gibi dusunurum.Yani nikah sekeri cok guzel degilse veya nikah sahibi cok yakininiz degil ise, nikah biter eve gelinir, nikah sekeri ya cantada kalir, ya televizyon ustunde bir yerlere konulur, aradan zaman gecer, nikah sekerine soyle bir bakilir,  o asamada genellikle kritik karar verilir ve cope atilir.Yani en azindan itiraf edeyim ben boyle yapiyorum:)
Ama bu nikah sekeri benim icin ayri bir guzeldi. Cunku nikah sekeri kucuk bir kavanozdu ve icinde genellikle herkesin cocuklugunun en guzel anilarindan biri olan cokokrem(nutella) vardi. Benim gibi yemege duskun bir insan icin, en guzel nikah sekerlerinden biriydi. Evleneceklere duyurulur:)

2 yorum:

  1. Bebek şekeri, bebeğinizin doğdugunu müjdeleyen en güzel hediyedir.Bebeğinizi ziyarete gelen sevdiklerinize,dostlarınıza küçük meleğinizden bir hatıra olur. Sizin içinde O güzel günün tekrar hatırlanması ve tebessümdür.... Kişiye özel tasarımlarımızla,kaliteli ve en son dizayn bebek şekerlerimizle o en mutlu gününüzde hep yanınızda olacağız...Gelin hayallerinizi gerçekleştirelim.....

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuzu okuyanlar muhakkak sayfaniza ugrayacaktir, paylasiminiz icin tesekkurler

    YanıtlaSil

Yazımı okuduysan, yorum bırakman beni mutlu eder.